Gå til innhold

Kjører du GTA IV på pc glatt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så putta jeg kunn -availablevidmem 5.0 inn i mappa og starta spillet og satt opp grafik instillingen til 83 på veiv distans. øverste og 100 på det andre og medium og high på det over og minne går opp til 556/488 på 800x600 oppløsning.

så setter jeg inn dette i mappa:

-availablevidmem 5.0

-height 1080 -width 1920 -availablevidmem 1.2

jeg kjører full hd fordi bruker tv skjerm som er full hd..

har gf 9600 gt 512 mb.

hva blir feil da?

hreier ikke presse den tl mere mb.. så noe er jo fiel fra starten av.

Endret av eirik845
Lenke til kommentar
så putta jeg kunn -availablevidmem 5.0 inn i mappa og starta spillet og satt opp grafik instillingen til 83 på veiv distans. øverste og 100 på det andre og medium og high på det over og minne går opp til 556/488 på 800x600 oppløsning.

-availablevidmem 5.0

har gf 9600 gt 512 mb.

hva blir feil da?

Ville ikke benyttet meg av disse kommandolinjene som availablevidmem. Det er en grunn til at det er en begrensning i spillet. Har GTX 280 selv men spillet går choppy chop chop om jeg begynner å skru opp view distance selv om jeg har frigjort (lissom) mer videominne med availablevidmem linjen.

Lenke til kommentar

Det er bare det Avean, at når du bruker denne tweaken, er det nettopp det som ikke betyr noe lenger. Begrensningen ingame i spillet blir bare noe ubetydelig fjas. Jeg har 512mb og kjører med instillinger som krever over 1300mb, helt lagfritt og uten noen som helst textur eller popin problemer :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Heisann! Fikk GTAIV til PC i går, og får ny PC i kveld :p og lurte på om denne her ville kjørt på medium elns?

Specs

PNY Geforce 9600GT 512MB GDDR3

Intel Core 2 Duo E8400 3.0Ghz

OCZ Nvidia SLI 4096MB RAM

Asus P5Q SE Socket 775 P45

Spinpoint 750GB ( 698 GB ) Harddisk

Vista 64bit Premium English

Endret av Bimmerfan
Lenke til kommentar

-availablevidmem 5.0

har gf 9600 gt 512 mb.

hva blir feil da?

Ville ikke benyttet meg av disse kommandolinjene som availablevidmem. Det er en grunn til at det er en begrensning i spillet. Har GTX 280 selv men spillet går choppy chop chop om jeg begynner å skru opp view distance selv om jeg har frigjort (lissom) mer videominne med availablevidmem linjen.

Jeg fikk enorm forskjell ved å bruke availablevidmem. Har en GTX med 768mb, GTA options står på 650mb og 800x600, og ved å bruke -availablevidmem 0.84 kan jeg nå kjøre i 1680x1050 med ALT på high helt uten slowdowns. Så jeg vil absolutt anbefale å prøve dette trikset.

Lenke til kommentar

Og hva har så skjedd med min Gta-save i julen? Hotmail-kontoen min ble hacka, og jeg får ikke logget meg på windows live kontoen min. Og som et følge av det så er savefilen min borte. Begynner å se svakheter i windows live systemet nå ja. Forferdelig irriterende. Hvorfor ikke ha det lagra på pc'n som normale spill? Helvetes God Jul til Rockstar games. Dere slo virkelig til i år. Stor applaus til pc-teamet :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...