Gå til innhold

Kjører du GTA IV på pc glatt?

Anbefalte innlegg

Funker 4850 or q9300 bra med GTAIV?

En person på et annet forum som påstår det er dårlig til GTAIV, men ville høre her om folk hadde erfaringer om det..

Funker veldig bra for meg. 1680x1200 med det meste på max. Veldig fornøyd så langt. Hører at GTA er veldig cpu avhengig, så jeg overklokka opp til 3,4 ghz, og fikk en merkbar forbedring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
artig klipp som tar opp de vanligste problemene som dukker opp i gta 4 for pc,men ideen er litt oppbrukt nå dessverre.

Sir.. Patch is on its way..

skaffet den nye patchen,men da startet spillet å kræsje og sli er håpløst. så nå har jeg lagt hele spillet på is så lenge til det kommer noe nyere og bedre oppdateringer som kan garantere stabilitet.

Lenke til kommentar
Hvordan slår man av det da??

Stopp fraps (eller andre metoder å se fps).

Ser jeg kanskje formulerte meg litt feil, det jeg mente er at om du ikke sitter og følger med på FPSen hele tiden ser det plutselig ut som spillet går bedre. Egentlig er det helt likt som før. :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde mange problemer med spillet de første dagene, jeg sleit så ekstremt og prøvde alt mulig. Klarte bare å spille i 5 min før spillet frøys, og jeg måtte starte maskin på nytt.

Men så leste jeg om at flere hadde samme problemet med HD 4870 kortet. Og at man kan fixe det med å flashe biosen. Så da lagde jeg usb boot disk, og fikk flashet kortet. Det hjalp, og nå fungerer alt glimrende og glatt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...