Suder Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Fordi rockstar skal være kuk med deg, fatter ikke vitsen med den sperra i det hele tatt. LINK takk skal du ha:) Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3171703 Endret 11. desember 2008 av Plizket Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kun AA og skygger som irriterer meg nå.. Kjører alt på max 1920x1200 ellers, med en stabil 30+ fps. Men de fuckings skyggene er fremdeles grainy. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hva menes med "FPS" ? Hva betyr det lissom? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hva menes med "FPS" ? Hva betyr det lissom? FPS = Frames per second (bilder i sekunder). Jo flere, jo bedre flyter spillet. FPS kan i spillsammenheng også bety First person shooter (første person skytespill). Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hva menes med "FPS" ? Hva betyr det lissom? FPS = Frames per second (bilder i sekunder). Jo flere, jo bedre flyter spillet. FPS kan i spillsammenheng også bety First person shooter (første person skytespill). Aha, ja det er logisk også. Takk for svaret, tviler på at jeg kan kjøre GTA4 med noen særlig høy FPS. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Skyggen er stygg uansett hvordan jeg stiller inn... Dynamikken i spillet er god, men jeg begynner å hate det mer og mer pga at det er stygt.. "Memory osage 1000/400mb" Hva er det? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Skyggen er stygg uansett hvordan jeg stiller inn...Dynamikken i spillet er god, men jeg begynner å hate det mer og mer pga at det er stygt.. "Memory osage 1000/400mb" Hva er det? en fullstendig unødvendig og idiotisk funksjon.. jeg har 512, og kjører 1570/496 mb uten problemer Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Spillet har en del graverende grafikkfeil når jeg spiller og bruker å henge seg i veldig mange av cut-scenene. Grafikkproblemene er greie nok siden jeg tross alt bare har 3ghz amd x2, ati 3600 512mb, 2gb ram. Men at spillet henger seg derimot er veldig irriterende. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Spillet har en del graverende grafikkfeil når jeg spiller og bruker å henge seg i veldig mange av cut-scenene. Grafikkproblemene er greie nok siden jeg tross alt bare har 3ghz amd x2, ati 3600 512mb, 2gb ram. Men at spillet henger seg derimot er veldig irriterende. Det skal komme en patch som vil gjøre at spillet fungerer bedre på dårligere system. Endret 11. desember 2008 av Rune89 Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 har du noen kilde? Nesten har gitt opp.. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har gitt opp selv... har prøvd litt forskjellige ting som skulle fikse en del av problemene men selv med alt på minimum så kjører det helt for ræva.. jaja.. måtte vel komme et første spill som jeg ikke klarer å kjøre ordentlig på pcen min.. Men selv crysis var smooth på medium. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Dette skal patchen fikse: -A fix to the crash after legal screen that some German customers were reporting. -Numerous improvements to the video editor: Smarter naming of videos, improved rendering quality, better fx during replays -Fix to bowling while using certain sensitive mice -Fix for ATI 1900 shadows -Overall savings to memory -Graphic improvements to particle systems and mirrors -Multiplayer character settings are preserved -Support for DirectInput controllers. Note: The current hack way of supporting these controllers may not work with the improved functionality. So we recommend you remove the hack before upgrading to the patch. http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=380088 Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Asus P5Q Intel E8500 HIS Radeon HD 4870 1gb 4gb Corsair ram Kjører spillet glatt med High, High, 32, 67, 45, 7 på 1280x1024 Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvor mange av dere bruker -norestriction -novblank -nomemrestriction og alt det der? Jeg får det IKKE til Har lyst til og sette texture settingen opp til high, men nytter bare ikke. Har prøvd commandline.txt greiene, men det fungerte ikke. Noen tips? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ikke skriv commandline.txt i filnavnet, skriv kun commandline. Vet det iallefall er en vanlig feil å gjøre. Opprett et vanlig tekstdokument og legg inn -nomemrestriction osv nedover på hver sin linje, da skal det funke. Og har du spillet oppe må du selvfølgelig restarte det. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvor mange av dere bruker -norestriction -novblank -nomemrestriction og alt det der?Jeg får det IKKE til Har lyst til og sette texture settingen opp til high, men nytter bare ikke. Har prøvd commandline.txt greiene, men det fungerte ikke. Noen tips? Lag en snarvei med innholdet i den fila. Like enkelt gtaiv.exe -norestrictions etc etc Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvor mange av dere bruker -norestriction -novblank -nomemrestriction og alt det der?Jeg får det IKKE til Har lyst til og sette texture settingen opp til high, men nytter bare ikke. Har prøvd commandline.txt greiene, men det fungerte ikke. Noen tips? Det skal da være en link her til akkuratt det.. Bare last ned textfila og legg den i rockstar mappa de så funka det iallefall for meg Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 hva er vitsen, grafikken ser ikke direkte merkbart bedre ut selv om du går fra medium/low til high/very high grafikk. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 hva er vitsen, grafikken ser ikke direkte merkbart bedre ut selv om du går fra medium/low til high/very high grafikk. Nå spørte jackvo om og få kjøre allt på high og han har specs til og klare det, tror du han da vill vite av noen at "mjaaaaa.. ekke merkbart" Faktisk er det en viss forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå