Gå til innhold

Kjører du GTA IV på pc glatt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen opplevd at fps'en dropper noe sykt av og til? Fikk fps dropp ned til 5-10fps da jeg var inne på menyen og så rundt på kartet. Fikk også det samme nå helt plutselig midt i en skuddveksling. Helt uten videre falt den ned til rundt 5-10fps og lå der en del sekunder før den spratt opp til 40 igjen.

Lenke til kommentar

Da har jeg for alvor innsett at min 939-maskin er moden for museum.

Den gamle 7800GT traveren klarte knapt 2 fps på 800x600, helt latterlig.

Er det noe håp for denne gamle maskinen? Sitter en Opt 165 i den, kan nok klokkes.

Hvordan vil det bli med f.eks et HD3870 eller 4850 ?

Jeg er helt utdatert siden det er mange år siden jeg kjøpte pc, så et par tips hadde vært fint.

Er vel i utgangspunktet ikke ute etter full oppgradering, da jeg synes PC-en fungerer utmerket

til det jeg ellers bruker den til.

Lenke til kommentar
noen som har hørt noe mer angående sli-support?

Nei, men hvorfor har det støtte for CF og ikke sli? sånn forskjellbehandlig liker jeg ikke, selv om jeg skal gå for ATI`s HD4870x2..

Blir ingen konkurranse som gjør det spennende skjønner du ;)

Alltid vært morro og sammenligne ATI og nvidia.

Og nå får vi ikke engang gjort det :roll:

Lenke til kommentar

Hm, så spillet støtter altså crossfire. Ser at på min benchmark er gpu 100% i bruk, mens cpu ligger lavere, altså er spillet grafikkortbegrenset på min pc? Kansje det vil hjelpe greit på å kjøpe et 4870 til.

Dette var det eneste spillet jeg hadde som mål å klare å kjøre, så det frister sterkt med et kort til. :D

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Jeg prøvde den nye driveren (180.84) til mitt geforce 9600 kort, men spillet ble bare enda verre. så ingen stygge grafikkfeil, men spillet begynnte å hakke som bare det, så jeg gikk tilbake til den gamle drivern jeg hadde (178.24)

Noen andre som har problemer med 180.84?

Lenke til kommentar
Jeg prøvde den nye driveren (180.84) til mitt geforce 9600 kort, men spillet ble bare enda verre. så ingen stygge grafikkfeil, men spillet begynnte å hakke som bare det, så jeg gikk tilbake til den gamle drivern jeg hadde (178.24)

Noen andre som har problemer med 180.84?

merket også at det ble mer hakkete,nesten så det virka som om videominna ble leaka enormt. den gamle 178.24 er så langt den beste syns jeg ihvertfall.

jeg ber til høyere makter om at sli support skal komme fort som fanden;P

Lenke til kommentar

Dette er typisk for dårlige porter, liten forskjell mellom minimum og maksimum detalj. Grunnen til det er at ved utvikling til konsoll kan man ta visse snarveier i kodingen, som betyr at det må nesten gjøres fra bunnen av når man skal få med fleksibiliten som trengs til PC.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...