Astralnoise Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, jeg bare lurer på hvordan folk ordlegger seg når de blir spurt om livssyn. Er det "Kristen.", og "ateist.", eller "deistisk pan-agnostisk sikh med buddhistiske leveregler"? Ta det kort, gjerne med bruk av fremmedord Hadde vært gøy å sett hva folk egentlig tror på her på forumet. Kunne jo egentlig laget en poll, men den hadde blitt rimelig svær, for å dekke alle livsfilosofiene og trosretningene på. Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg er ganske enkel av meg, og tror på det jeg ser og opplever. På en annen side blander jeg inn stash fra forskjellige relegioner som jeg gjerne vil tro på. Eks: liv etter døden Lenke til kommentar
RWS Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 ER svoren ateist, så nærme 7 på dawkins skalaen det går an å komme. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ateist. Selv om jeg ikke liker å bruker ordet livssyn om det. Føler at ordet ateist bedre beskriver mitt forhold til teistiske religioner enn til livet! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Åsatruer av rang. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Ateist, skeptikker, rasjonell, realist, humanetisk, filosoferende, bright, fritenker. Endret 3. desember 2008 av Myagos Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Beinkonservativ luthersk-kristen. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ateist. Kan kalles en delvis filosofisk satanist men ikke på alle punkter. Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Når folk spør om dette, så svarer jeg vanligvis: "South of salvation, north of damnation." Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg er, men jeg tror på liv etter døden og at det er mer i universet enn vi kan forstå. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 ateist som praktiserer buddhisme Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Fritenker, Ateist, Bright, skeptiker Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg er humanist som tror på hva mennesker selv kan utrette. Jeg mener at alle burde prøve å jobbe for å øke fellesskapets kunnskap etter beste evne, fordi det er det eneste som faktisk fører menneskeheten videre. Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ett ord: Rasjonalist! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ateist og realist vil jeg tro passer bra. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg glemte Bright, realist og skeptiker... Sammen med en STERK ateisme!! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg glemte Bright, realist og skeptiker... Sammen med en STERK ateisme!! Yay, enda en Bright Lenke til kommentar
316 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg er en disippel av Jesus. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Agnostiker med interesse for buddhisme Endret 3. desember 2008 av haarod Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er dere medlem av Brights movement eller bare støtter dere dem? Jeg støtter også bright! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg er medlem, har vært det i et år, men har ikke noe kontakt med andre brights i Norge, men har planer om å se om jeg finner noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå