MyLittlePony Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei! Vi trenger et lite PHP script som vi kan registrere utlånspcer og utstyr. Skal bare være noe veldig kort og enkelt. Tenkte at det skal fungere slikt: Vi velger en kategori (projektor, bærbar pc, lader, lerrett, etc) Når vi velger en kategori, får vi opp felt som er forskjellige til alle kategoriene. Eksempel: Bærbar pc - Lånes ut til: - Periode (fra - til): - ID-nummer: - Merke (Dell, HP, etc) - Type (Latitude D531, Precicion, etc) Også en liten statustide hvor vi kan se hva som er lånt ut, og hva vi fortsatt kan låne ut. ID-feltet kan gjerne byttes ut med en liste over utstyret Noen som kan hjelpe oss med dette? Hadde ihvertfall vært utrolig kult om noen kan gjøre det. Hadde også vært kult å få dette i AJAX også. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Trenger dere hjelp eller har dere tenkt til å få noen til å lage for dere? Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Vel, vi trenger egentlig noen til å lage dette for oss. Eller noe om vet om et script som kan kan gjøre akkurat det samme, eller nesten det samme. Vi er ikke villig til å betale for dette, så vi stiller heller ikke noen store krav og håper at det finnes noen der ute som kan hjelpe oss med dette Lenke til kommentar
funkyboy Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Vel, vi trenger egentlig noen til å lage dette for oss. Eller noe om vet om et script som kan kan gjøre akkurat det samme, eller nesten det samme. Vi er ikke villig til å betale for dette, så vi stiller heller ikke noen store krav og håper at det finnes noen der ute som kan hjelpe oss med dette *Kremt* Frekt. Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Hva mener du er frekt her? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Vi er ikke villig til å betale for dette, så vi stiller heller ikke noen store krav Hvis dere ikke gjør noe i gjengeld har dere vel ikke akuratt rett på krev anyway? Kanskje det.. Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Om du leser hva jeg sa, så sa jeg også at vi gjerne vil vite om lignende programmer også. Om du mener vi skal gi noe tilbake om noen opplyser om ting, så burde du endre tankegangen din. Det er heller ikke snakk om noe stort. Jeg skule gjerne har gjort det selv, eller for noen andre, om jeg hadde hatt kompetansen til det, noe jeg ikke har. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Skal informasjonen lagres i en database eller hva? Du trenger mer enn "et lite PHP script" for å få til dette på en bra måte, bare så det er sagt. Endret 4. desember 2008 av Runar Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Åhh, my bad. Som sagt; lite kompetanse. Men ja, det skal lagres i en database. Lenke til kommentar
nree Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har selv laget dette til IT kontoret hvor jeg jobber, "smal" sak å få til, men det ligger noen timers arbeid bak. Ikke akkurat et system som folk kunne fått med seg gratis. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det smarteste er å programmere dette selv, men i.o.m du ikke har kompetansen til dette foreslår jeg at du sjekker cms'er som feks Joomla, kan være du finner en extension som gjør dette. Som sagt av mange andre her, dette høres kansje ut som en smal sak på papiret, og det er de også forsåvidt, men det tar litt tid å programmere, ivertfall i php. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg kan være villig til å hjelpe deg, men som sagt er det noen timers arbeid, noe som ikke frister helt hvis du ikke har planer om å betale en eneste krone. Men ta kontakt via PM eller MSN så kanskje vi kan bli enige om noe. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Eller så kunne du jo lære deg noe selv.. Det liger noen timer i det men det lærer så og si mest mens du jobber. Hvis du lærer deg basic og jobber med det ser du vel ettervert en liten sammenheng.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det tar betraktelig mer tid enn "noen timer" hvis man skal lære nok til å lage det trådstarter er ute etter, spesielt hvis man er helt blank. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Selfølgelig, men du kan jo ikke lære alt i systemet du skal lage når du starter du må jo greier å sette sammen noe selv ved å tenke selv.. også spør han vis han står fast, isede for å spørre etter hele systemet. Og det er ett krevende prosjekt ikke noe gratis busjetts prosjekt.. Enten må han betale i timer eller i kroner. Lenke til kommentar
MyLittlePony Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Men nå er det ikke jeg som skal betale for noe jobb-relatert. Pluss at jobben ikke ser nytteverdien av det. Så derfor; 0 kr å bruke på dette. Er vel egentlig snakk om noe kult, og et system som gjør at vi kan samle enda mer på informasjonssiden vår. Men det ser visst ut som jeg kan legge hele greia i kista Takker for alle svar uansett. Dersom noen kommer over noe gratis, enten som de har liggende eller har funner på nettet, si ifra! Abonnerer på tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå