Freewilly Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Imorgen den 04.12 skal vi ha norsk juletentamen. Vi har fått vite noen tema : Mobbing, Reklame, Påvirkning eller Gruppepress. Men jeg har ikke fått vite hva oppgaven går ut på, det kan være altslags. Så vis noen av dere der ute, kunne hjulpet meg me alle de 4 temaene, skrive litt om vær, hadde det våret kjempegreit Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hadde vært kjekt å vite klassetrinn. Med tanke på nivå. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 KAn du ikke tenke selv? Lenke til kommentar
Freewilly Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Imorgen den 04.12 skal vi ha norsk juletentamen.Vi har fått vite noen tema : Mobbing, Reklame, Påvirkning eller Gruppepress. Men jeg har ikke fått vite hva oppgaven går ut på, det kan være altslags. Så vis noen av dere der ute, kunne hjulpet meg me alle de 4 temaene, skrive litt om vær, hadde det våret kjempegreit Jeg går i 10 ende klasse Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Fox: Det kan han helt sikkert, men det behøver jo ikke å bety at han er flink på skolen. De fleste har jo lyst på gode karakterer, selv om de ikke fortjener det. EDIT: Wikipedia er flotte saker. Mobbing og reklame. Endret 3. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Freewilly Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Takk ska du ha Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Man finner det meste ved å søke på Google. Det er vel det beste tipset jeg kan gi. Lenke til kommentar
Freewilly Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Man finner det meste ved å søke på Google. Det er vel det beste tipset jeg kan gi. Ja ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå