Thor. Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Ifølge Samsung Magician så er det den siste. Er en god stund siden 840 pro fikk firmware-oppdatering nå. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Håper enterprise-markedet kan begynne å bli litt mettet snart slik at prisene kan synke! Samsung kommer med QLC nand, som på 128GB die x 32 stacks vil gi 4TB per chip. De kommer også med en SSD på 128TB i fremtiden. http://www.tomshardware.com/news/samsung-flash-memory-summit,35180.html Samsung 970 og 980 NVMe kommer også snart. Ser også at mange produsenter kommer med store SSD-er, men som er X antall M.2 kort i raid på innsiden. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Hvordan er 950 pro sammenlignet mot tilsvarende idag? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) https://www.komplett.no/product/895979/datautstyr/lagring/harddiskerssd/ssd-25/crucial-mx300-1tb-25-ssd Bruk kode august200 og få 200,- i avslag på allerede nedsatt pris på denne. Usikker på om du må være altiboxkunde, da jeg fikk mail fra mitt kraftselskap som leverer Altibox til meg, men verdt et forsøk da PS: Må brukes innen fredag 11. august sto det i mailen Endret 9. august 2017 av Teodor1979 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Oi, det var en ganske god pris Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Av prinsipp kjøper jeg ikke lenger Crucial SSD. Min første (og eneste Crucial) døde forholdsvis tidlig i livet sitt så jeg holder meg til Samsung når det kommer til SSD. Så langt har begge fungert utmerket. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Av prinsipp kjøper jeg ikke lenger Crucial SSD. Min første (og eneste Crucial) døde forholdsvis tidlig i livet sitt så jeg holder meg til Samsung når det kommer til SSD. Så langt har begge fungert utmerket. Var det tilfeldighvis en Crucial M4? Hadde en 128gb m4 som døde, og 2 venner hadde 60gb versjonen som også døde i løpet av et par måneder Holder meg til Intel og Samsung. Har fortsatt en Intel X25-M som brukes daglig. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Crucial har vel vært med i flere maraton-tester, inkl. en her inne (som jeg ikke husker ordenltig nå hvem var) og det er vel ikke noe gitt at Crucial er så mye dårligere enn alle andre? Mulig jeg henger litt etter her, men skulle da tro at Crucial var bra? Gamle OCZ derimot... Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Av prinsipp kjøper jeg ikke lenger Crucial SSD. Min første (og eneste Crucial) døde forholdsvis tidlig i livet sitt så jeg holder meg til Samsung når det kommer til SSD. Så langt har begge fungert utmerket. Var det tilfeldighvis en Crucial M4? Hadde en 128gb m4 som døde, og 2 venner hadde 60gb versjonen som også døde i løpet av et par måneder Holder meg til Intel og Samsung. Har fortsatt en Intel X25-M som brukes daglig. Tror det var en M4 64 Gigabyte ja. Den holdt for kort til at jeg kjøper en Crucial igjen. Selv om de sikkert er bedre nå. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Garanti og reklamasjon i Norge er en fin ting 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Jepp. Leverte den inn og fikk pengene tilbake. Regner med de fikk en del M4 i retur siden de ikke prøvde å sende en ny. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) Har en neve med mx100 kjørenes etter at det var supertilbud på disse for noen år siden. Billig ssdlagring er ikkje å forrakte Har bare Samsung, intel og crucial ssder på maskinene, av ssd'er. Jeg er ikkje redd for crucial, men kjøper ikkje de billigste bx/cx eller hva de heter Endret 9. august 2017 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Kan godt hende Crucial har kommet seg, men for min del er det ikke verdt å ta den sjangsen. Skulle jeg tatt meg betalt for tiden det tar å reinstallere os og sette opp alt igjen så har jeg tapt penger. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Jeg har seks Crucial M4 SSDer i ulike størrelse som er 5-6 år gamle i drift . Funker som juling de. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 (endret) Komplett har avslag på alle mx300 diskene for de som ikke er ute etter 1TB(utenom 2TB disken), ikke så fryktelig mye, men sikkert bedre enn ingenting. https://www.komplett.no/category/10088/datautstyr/lagring/harddisker/ssd?subcategory=11126_SSD%202.5&manufacturer=Crucial Endret 9. august 2017 av meg0709 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Komplett har avslag på alle mx300 diskene for de som ikke er ute etter 1TB(utenom 2TB disken), ikke så fryktelig mye, men sikkert bedre enn ingenting. https://www.komplett.no/category/10088/datautstyr/lagring/harddisker/ssd?subcategory=11126_SSD%202.5&manufacturer=Crucial Sjekk noen poster over deg: #18704 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Kan godt hende Crucial har kommet seg, men for min del er det ikke verdt å ta den sjangsen. Skulle jeg tatt meg betalt for tiden det tar å reinstallere os og sette opp alt igjen så har jeg tapt penger. Skulle trodd du var rutinert nok til å ha Acronis clone backup. Tar ikkje mange minuttene hos meg å installere hele c:\ når iso av hele stasjonen ligger på ssd raidarray Backup av det igjen ligger på server. Teknologi er gøy 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Kan godt hende Crucial har kommet seg, men for min del er det ikke verdt å ta den sjangsen. Skulle jeg tatt meg betalt for tiden det tar å reinstallere os og sette opp alt igjen så har jeg tapt penger. Skulle trodd du var rutinert nok til å ha Acronis clone backup. Tar ikkje mange minuttene hos meg å installere hele c:\ når iso av hele stasjonen ligger på ssd raidarray Backup av det igjen ligger på server. Teknologi er gøy Har vurdert det i flere år, men er glad i å prokrastinere Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 (endret) Prokastinering er et altfor lite brukt ord! Endret 10. august 2017 av Teodor1979 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Komplett har avslag på alle mx300 diskene for de som ikke er ute etter 1TB(utenom 2TB disken), ikke så fryktelig mye, men sikkert bedre enn ingenting. https://www.komplett.no/category/10088/datautstyr/lagring/harddisker/ssd?subcategory=11126_SSD%202.5&manufacturer=Crucial Sjekk noen poster over deg: #18704 Jeg linket til hele mx300 sortimentet deres, ikke bare 1TB disken som teodor linka til, jeg skrev også at de har avslag på alle diskene, var jo bare for å opplyse folk om de ikke bare er ute etter 1TB disker at de har avslag på flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå