Gå til innhold

SSD-tråden: info om og diskusjon rundt SSD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå hatt min Intel 750 NVMe 1.2TB en stund og til vanlig bruk er det ingen forskjell fra en gammel Samsung 840 PRO. Noe jeg egentlig visste før jeg kjøpte den, men ville jo prøve noe med "overlegen respons/lav latency". Nå har jeg ikke testet å belaste den hardt enda da, så jeg vil nok kunne se mer forskjell der. Ting ser ofte mye bedre ut på papiret enn i virkeligheten :p

Men så er det greit å begrense flaskehalser der man kan, så det er det da, og STOR lagringsplass for OS, programmer og spill.

Lenke til kommentar

Joda, det er kjekt å ha mye lagringsplass etc. Blir jo en del plass i min nye laptop, 2 x 256 GB M.2 NVMe, 1 x 512 GB M.2 SATA3 (som jeg skal kjøpe) pluss en snurredisk på 1 TB.

Snurredisken kunne jeg jo ha kastet ut og satt inn en SSD, men haster ikke. Vet ikke sikkert hvilke SSD og snurredisk som er i den, har kun sett bilder av laptopen så langt.

Lenke til kommentar

Joda, det er kjekt å ha mye lagringsplass etc. Blir jo en del plass i min nye laptop, 2 x 256 GB M.2 NVMe, 1 x 512 GB M.2 SATA3 (som jeg skal kjøpe) pluss en snurredisk på 1 TB.

Snurredisken kunne jeg jo ha kastet ut og satt inn en SSD, men haster ikke. Vet ikke sikkert hvilke SSD og snurredisk som er i den, har kun sett bilder av laptopen så langt.

0.0 del gjerne link

Lenke til kommentar

The status of order #XXXX is now Shipped  :dribble:  :w00t: 

Da burde vel også andre sine reviews på nettet komme snart også. Blir spennende å se om den slår din Intel P3700 da Nizzen :)

Er mere spent på om den slår min sm951nvme med litt over 60MB/s 4k random read ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...