Gå til innhold

SSD-tråden: info om og diskusjon rundt SSD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er veldig bra, og med disse lave prisene, Vertex er nok "The One to Rule Them All"

 

Det er ikke så langt unna hvertfall. Eneste jeg ser som et mangel er dette med alignment osv, at det skal være så mye stress. (som nevnt før, jada mekking er gøy for oss nerder, men dette er en "SSD for folket")

Trekker litt også for at de slapp den med uferdig firmware. Er 1199 den som er "final" nå eller er det en ny på vei?

Lenke til kommentar
Dette er veldig bra, og med disse lave prisene, Vertex er nok "The One to Rule Them All"

 

Det er ikke så langt unna hvertfall. Eneste jeg ser som et mangel er dette med alignment osv, at det skal være så mye stress. (som nevnt før, jada mekking er gøy for oss nerder, men dette er en "SSD for folket")

Trekker litt også for at de slapp den med uferdig firmware. Er 1199 den som er "final" nå eller er det en ny på vei?

 

Å mekke/lære er alltid gøy. Jeg har mekket mye på CPU, RAM, GPU og har hatt masse gøy, men har aldri mekket på HDD/SSD, og dette begynner å bli moro også.

jeg skal flashe "snart", mener du at jeg bør vente noen dager på en ny FW, eller ligger lengre frem i tiden?

 

 

 

Jeg skal flashe nå snart, mener du at det vil dukke opp med

Lenke til kommentar
6/i er vel i bruk enda? Jeg bestilte just en Poweredge R200 til webserver, og den har i alle fall configmulighet for 6/E. Forskjellen på 6/e i forhold til 6/i er så vidt jeg kan se mulighet for mer cache.

6/e har eksterne porter, i har interne.

Ringer du til Dell får du en svært mye lavere pris enn den som står på nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...