Nizzen Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 DISM: Deployment Image Servicing and Management(DISM)Tool Lenke til kommentar
Anv Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Riktig, det er litt styr å sette seg inn i men det er egentlig helt ukomplisert når man bare hatt fått laget seg noen rutiner. Jeg legger også inn nye drivere (ting som er kommet etter W7 ble sluppet) i tillegg til oppdateringene. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hva med en norsk guide av deg Mr. Anvil? Er sikkert en del som kunne hatt brukt for å bruke DISM, selv om de ikkje vet det enda Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg har ofte irritert meg over hvor tregt windows update er når jeg enten gjenoppretter fra image eller kjører en fersk installasjon. Å kunne gjøre en fersk installasjon med alle nye updates og også legge inn drivere som går inn samtidig ville vært veldig kjekt. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg skal også finne ut av dette, jeg overdriver ikke når jeg sier at en ny install idag med en tidlig utgave av win 7 kan kreve 50-60 win updates. Man kan ikke kjøre alle samtidig og det kan stå 0 updates i en dag før det plutselig dukker om 15 til. Full format for en uke siden, legger inn OSoppdateringer enda. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Har selv også alltid kjørt R0 i mange år uten å tape data, men en evt. frykt for å miste data og backup alle snakker om er ikke alltid årsaken til at man ikke vil kjøre det. Endret 14. mai 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Anv Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg skal se hva jeg får tid til Jeg har laget meg noen blogger som jeg kan legge det ut på. (det ligger der allerede men har ikke lagt det ut offentlig enda) Man får lagt inn det aller meste, en runde med updates må man regne med men jeg mener jeg har minst 50 updates samt IE Explorer 9 ferdig installert. Jeg har ikke lagt inn oppdateringene som kom sist uke så det skal jeg se på i dag. (det hagler jo med oppdateringer til tider) Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Riktig, det er litt styr å sette seg inn i men det er egentlig helt ukomplisert når man bare hatt fått laget seg noen rutiner. Jeg legger også inn nye drivere (ting som er kommet etter W7 ble sluppet) i tillegg til oppdateringene. Fungerer på samme måte som WDS det da? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Ukas ran? http://www.pixmania.com/no/no/11863242/art/sandisk/ssd-intern-harddisk-extre.html?&CodePromo=oui&srcid=4037 Selv om det er pixmania, så vurderer jeg nesten å bestille 4 stk bare pga det er så billig Lenke til kommentar
Kimm0n0 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Ukas ran? http://www.pixmania....=oui&srcid=4037 Selv om det er pixmania, så vurderer jeg nesten å bestille 4 stk bare pga det er så billig Denne her er enda verre syns jeg: SanDisk Extreme SSD 240GB Kjøpsknappen har fått anfall, bare synd at de ikke har registrering for bedrifter Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) OCZ AGILITY 3 2.5" 120GB SSD SATA/600 MLC eller til 779.- CORSAIR FORCE SERIES 3 120 GB til 899,- Endret 14. mai 2012 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
ventle Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Dæven. Jeg betalte 1049 for 120GB Force 3 for bare en måned siden... Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Er det trygt å kjøpe Agility 3? mener å ha lest at SF-2281 har slitt med bsod og tap av data. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Det er trygt. De problemene har blitt løst med fw oppdateringer. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Er det noen nyheter om Intel software for trim i raid? Lyst på 4 x intel 520 i r0 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 På hva? Intel's PCH har bare 2 6Gbps porter, og AMD's SB850 topper ut rundt 1200MB/s og 100K IOPS. Har du planer om å gå for et dedikert RAID kort eller HBA? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 For de som ikkje er oppdaterte så er SanDisk Extreme SSD den raskeste sandforce ssden som er til salgs. Derfor er dette et sykt godt kjøp om prisen stemmer. OCZ AGILITY 3 og Force 3 knuses totalt av Sandisk Extreme. Agility og force 3 har også bare usynkronisert nand, noe som gjør at sekvensiell skriv av ukomprimerbar data blir ca halvparten av synkronisert nand. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 For de som ikkje er oppdaterte så er SanDisk Extreme SSD den raskeste sandforce ssden som er til salgs. Derfor er dette et sykt godt kjøp om prisen stemmer. OCZ AGILITY 3 og Force 3 knuses totalt av Sandisk Extreme. Agility og force 3 har også bare usynkronisert nand, noe som gjør at sekvensiell skriv av ukomprimerbar data blir ca halvparten av synkronisert nand. Har du noen erfaring med merket, er de kjappe med fw updates hvis det skulle være noe ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 For de som ikkje er oppdaterte så er SanDisk Extreme SSD den raskeste sandforce ssden som er til salgs. Derfor er dette et sykt godt kjøp om prisen stemmer. OCZ AGILITY 3 og Force 3 knuses totalt av Sandisk Extreme. Agility og force 3 har også bare usynkronisert nand, noe som gjør at sekvensiell skriv av ukomprimerbar data blir ca halvparten av synkronisert nand. Har du noen erfaring med merket, er de kjappe med fw updates hvis det skulle være noe ? Sandisk er en av de ledende innen enteprise ssder, så ville tro de har peiling på hva de driver med Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 14. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2012 Jepp, SanDisk har vært frempå på flere felter innen SSDer. Jeg merket meg navnet for et par år siden. Om du er interresert i mer info er det mye fint oppsummert her: http://www.storagesearch.com/sandisk.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå