Gå til innhold

SSD-tråden: info om og diskusjon rundt SSD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Riktig, det er litt styr å sette seg inn i men det er egentlig helt ukomplisert når man bare hatt fått laget seg noen rutiner.

Jeg legger også inn nye drivere (ting som er kommet etter W7 ble sluppet) i tillegg til oppdateringene.

Lenke til kommentar

Jeg har ofte irritert meg over hvor tregt windows update er når jeg enten gjenoppretter fra image eller kjører en fersk installasjon. Å kunne gjøre en fersk installasjon med alle nye updates og også legge inn drivere som går inn samtidig ville vært veldig kjekt.

Lenke til kommentar

Jeg skal også finne ut av dette, jeg overdriver ikke når jeg sier at en ny install idag med en tidlig utgave av win 7 kan kreve 50-60 win updates.

Man kan ikke kjøre alle samtidig og det kan stå 0 updates i en dag før det plutselig dukker om 15 til.

Full format for en uke siden, legger inn OSoppdateringer enda.

Lenke til kommentar

Jeg skal se hva jeg får tid til :)

Jeg har laget meg noen blogger som jeg kan legge det ut på.

(det ligger der allerede men har ikke lagt det ut offentlig enda)

Man får lagt inn det aller meste, en runde med updates må man regne med men jeg mener jeg har minst 50 updates samt IE Explorer 9 ferdig installert.

Jeg har ikke lagt inn oppdateringene som kom sist uke så det skal jeg se på i dag.

(det hagler jo med oppdateringer til tider)

Lenke til kommentar

Riktig, det er litt styr å sette seg inn i men det er egentlig helt ukomplisert når man bare hatt fått laget seg noen rutiner.

Jeg legger også inn nye drivere (ting som er kommet etter W7 ble sluppet) i tillegg til oppdateringene.

Fungerer på samme måte som WDS det da?

Lenke til kommentar

For de som ikkje er oppdaterte så er SanDisk Extreme SSD den raskeste sandforce ssden som er til salgs. Derfor er dette et sykt godt kjøp om prisen stemmer.

OCZ AGILITY 3 og Force 3 knuses totalt av Sandisk Extreme. Agility og force 3 har også bare usynkronisert nand, noe som gjør at sekvensiell skriv av ukomprimerbar data blir ca halvparten av synkronisert nand.

Lenke til kommentar

For de som ikkje er oppdaterte så er SanDisk Extreme SSD den raskeste sandforce ssden som er til salgs. Derfor er dette et sykt godt kjøp om prisen stemmer.

OCZ AGILITY 3 og Force 3 knuses totalt av Sandisk Extreme. Agility og force 3 har også bare usynkronisert nand, noe som gjør at sekvensiell skriv av ukomprimerbar data blir ca halvparten av synkronisert nand.

Har du noen erfaring med merket, er de kjappe med fw updates hvis det skulle være noe ?

Lenke til kommentar

Har du noen erfaring med merket, er de kjappe med fw updates hvis det skulle være noe ?

Sandisk er en av de ledende innen enteprise ssder, så ville tro de har peiling på hva de driver med :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...