meg0709 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Plextor 128M3P og 256M3P er bra disker eller hvordan er ståa? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ja ok, takker for svar. Bare så de var satt litt ned på komplett just nu, men den 128M3P kosta 1500kr der, men fins den billigere andre steder? Jada, jeg skal lete selv, men akkurat nå så er det ut på byn å reke så om noen veit så er det greit, men hvis ikke så er det greit å. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Patriot Wildfire 120GB SSD, Kingston HyperX 120GB SSD eller Corsair Force GT 120GB SSD? Lenke til kommentar
Kimm0n0 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Patriot Wildfire 120GB SSD, Kingston HyperX 120GB SSD eller Corsair Force GT 120GB SSD? Jeg ville valgt den første pga 32nm NAND, så Kingston HyperX. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Har nettopp mottatt min aller første SSD, som ble en Intel 520 180GB. Jeg ble overasket over utseende på den, iforhold til hva jeg forventet etter bildene jeg har sett i nettbutikker. Overflaten er veldig stygg i mine øye, og er ikke blank i det hele tatt. (Bare litt på den ene siden av disken). Jeg er usikker på om det kun er min disk som ser slik ut eller om det er helt normalt og at bildene er misvisende, så derfor spør jeg her inne. Bilder 2 sekunder etter jeg tok den ut av pakningen: Lenke til kommentar
BAT Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Den ser nå ut som de fleste ssdene fra Intel siden X25-M G2 kom ut. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Den ser nå ut som de fleste ssdene fra Intel siden X25-M G2 kom ut. Men hvorfor er overflaten så matt, og ser slitt ut? Sikkert dumt spørsmål om alle diskene ser slik ut. Jeg har kun hatt bilde fra nettbutikkene og forholde meg til, og der ser den helt blank ut, med Intel logo. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Bildet viser toppen av ssden uten klistremerket og den sorte plastikkrammen. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Bildet viser toppen av ssden uten klistremerket og den sorte plastikkrammen. Hehe huff, skjønner nå at jeg har misforstått hele bildet. Den svarte rammen forvirret meg, så jeg forvekslet hvilken side som var opp og ned *Edit* Når jeg nå kikker på dustinhome, ser jeg at det ligger en pakke som koster det samme som det jeg betalte, kaldt "RESELLER". Denne har i tillegg med "3,5" bracket med skruer, SATA-kabler, samt rettigheter for å laste ned kloningsprogramvare fra Intel." Hva kommer dette av? Har jeg vært totalt i tåka når jeg bestilte dette? Endret 24. april 2012 av Sending! Lenke til kommentar
BAT Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Hos Dustin på 180GB utgaven så er prisen den samme mens på noen av de andre kapasitetene så er det forskjell. Edit: Den morsomste er på 480GB utgaven. Er endel å spare på å velge riktig utgave Endret 24. april 2012 av BAT Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Okei, takker for svar. Jeg finner vel en måte å feste den på uansett Lenke til kommentar
BAT Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Dobbelsidig tape eller hdd skruer på den ene siden. Nizzen har bilde av en genial festing endel sider tidligere i denne tråden. Edit: Her Endret 24. april 2012 av BAT 3 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Dobbelsidig tape eller hdd skruer på den ene siden. Nizzen har bilde av en genial festing endel sider tidligere i denne tråden. Edit: Her Flotters, det skal jeg sjekke ut. Noe annet jeg burde vite om før jeg slår av PC'n for å installere Windows på den nye disken? Mener å huske at jeg leste om noe som skulle aktiveres i BIOS? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Sending! Du kopler SSD på en av brikkesettets SATA porter (ikke addon kontroller port som marvell/jmicron/Gigabyte's G_Sata e.l) og påse ogsp at disk kontrolleren står innstilt på AHCI mode i BIOS. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Ja har koblet den til Intel sin egen 6 Gb/s SATA port, så det er i boks. Det var den AHCI innstillingen jeg tenkte på ja, takk for det Lenke til kommentar
BAT Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 AHCI, installer W7, installer Intel RST så er du i mål Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Dobbelsidig tape eller hdd skruer på den ene siden. Nizzen har bilde av en genial festing endel sider tidligere i denne tråden. Edit: Her Pluss 1 for den Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) AHCI, installer W7, installer Intel RST så er du i mål Er ikke sikker på hvordan RST fungerer, men hadde planer om å installere det. Men får en error med en gang jeg prøver å installere det fra CD'n som fulgte med hovedkortet. Noen forslag til dette? Endret 24. april 2012 av Sending! Lenke til kommentar
BAT Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Last den ned direkte fra Intel sine hjemmesider. Her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå