Schweigaard Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Hei dere, spørsmål. Har en B450 Tomahawk max, med plass til kun 1 NVME ssd. Har en ekstra sata 2,5 ssd på 500gb (Samsung 850 EVO) , men angrer på at jeg plasserte windows på en Samsung 970 EVO 250gb NVME ssd da det er alt for mange store spill nå for tiden. Ville dere erstattet windows-ssden med noe mye større siden NVME porten er den viktigste/raskeste, eller bare kjøpt en ekstra 2,5 ssd? Tar gjerne også i mot tips til hvilken NVME ssd som er bra QPR for tiden til gaming/generell bruk? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. desember 2024 Del Skrevet 26. desember 2024 On 12/25/2024 at 1:41 PM, Schweigaard said: Hei dere, spørsmål. Har en B450 Tomahawk max, med plass til kun 1 NVME ssd. Har en ekstra sata 2,5 ssd på 500gb (Samsung 850 EVO) , men angrer på at jeg plasserte windows på en Samsung 970 EVO 250gb NVME ssd da det er alt for mange store spill nå for tiden. Ville dere erstattet windows-ssden med noe mye større siden NVME porten er den viktigste/raskeste, eller bare kjøpt en ekstra 2,5 ssd? Tar gjerne også i mot tips til hvilken NVME ssd som er bra QPR for tiden til gaming/generell bruk? Jeg ville vurdert en større OS-SSD og et utvidelseskort med plass til flere NVME-disker. Jeg ville ikke brukt penger på en SATA-SSD uansett. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. desember 2024 Del Skrevet 27. desember 2024 Schweigaard skrev (På 25.12.2024 den 13.41): Ville dere erstattet windows-ssden med noe mye større siden NVME porten er den viktigste/raskeste, eller bare kjøpt en ekstra 2,5 ssd? Ville plassert Windows på MVE-disken for raskere start av operativsystemet, raskere responstid på programmer++ og installert en stor SSD til data og muligens installasjon av spill. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. desember 2024 Del Skrevet 28. desember 2024 (endret) takk for tips fra proffene Denne hadde også godt tips om høydeforskjell på kontroller og andre brikker. Endret 28. desember 2024 av Theo343 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 28. desember 2024 Del Skrevet 28. desember 2024 Schweigaard skrev (På 25.12.2024 den 13.41): Hei dere, spørsmål. Har en B450 Tomahawk max, med plass til kun 1 NVME ssd. Har en ekstra sata 2,5 ssd på 500gb (Samsung 850 EVO) , men angrer på at jeg plasserte windows på en Samsung 970 EVO 250gb NVME ssd da det er alt for mange store spill nå for tiden. Ville dere erstattet windows-ssden med noe mye større siden NVME porten er den viktigste/raskeste, eller bare kjøpt en ekstra 2,5 ssd? Tar gjerne også i mot tips til hvilken NVME ssd som er bra QPR for tiden til gaming/generell bruk? Jeg ville nok kjøpt en 2TB M.2 NVME. Når det gjelder merker så f.eks Crucial, WD eller Samsung. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå