Schweigaard Skrevet onsdag kl 12:41 Del Skrevet onsdag kl 12:41 Hei dere, spørsmål. Har en B450 Tomahawk max, med plass til kun 1 NVME ssd. Har en ekstra sata 2,5 ssd på 500gb (Samsung 850 EVO) , men angrer på at jeg plasserte windows på en Samsung 970 EVO 250gb NVME ssd da det er alt for mange store spill nå for tiden. Ville dere erstattet windows-ssden med noe mye større siden NVME porten er den viktigste/raskeste, eller bare kjøpt en ekstra 2,5 ssd? Tar gjerne også i mot tips til hvilken NVME ssd som er bra QPR for tiden til gaming/generell bruk? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet torsdag kl 22:04 Del Skrevet torsdag kl 22:04 On 12/25/2024 at 1:41 PM, Schweigaard said: Hei dere, spørsmål. Har en B450 Tomahawk max, med plass til kun 1 NVME ssd. Har en ekstra sata 2,5 ssd på 500gb (Samsung 850 EVO) , men angrer på at jeg plasserte windows på en Samsung 970 EVO 250gb NVME ssd da det er alt for mange store spill nå for tiden. Ville dere erstattet windows-ssden med noe mye større siden NVME porten er den viktigste/raskeste, eller bare kjøpt en ekstra 2,5 ssd? Tar gjerne også i mot tips til hvilken NVME ssd som er bra QPR for tiden til gaming/generell bruk? Jeg ville vurdert en større OS-SSD og et utvidelseskort med plass til flere NVME-disker. Jeg ville ikke brukt penger på en SATA-SSD uansett. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet fredag kl 09:56 Del Skrevet fredag kl 09:56 Schweigaard skrev (På 25.12.2024 den 13.41): Ville dere erstattet windows-ssden med noe mye større siden NVME porten er den viktigste/raskeste, eller bare kjøpt en ekstra 2,5 ssd? Ville plassert Windows på MVE-disken for raskere start av operativsystemet, raskere responstid på programmer++ og installert en stor SSD til data og muligens installasjon av spill. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet lørdag kl 14:33 Del Skrevet lørdag kl 14:33 (endret) takk for tips fra proffene Denne hadde også godt tips om høydeforskjell på kontroller og andre brikker. Endret lørdag kl 14:41 av Theo343 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet lørdag kl 15:18 Del Skrevet lørdag kl 15:18 Schweigaard skrev (På 25.12.2024 den 13.41): Hei dere, spørsmål. Har en B450 Tomahawk max, med plass til kun 1 NVME ssd. Har en ekstra sata 2,5 ssd på 500gb (Samsung 850 EVO) , men angrer på at jeg plasserte windows på en Samsung 970 EVO 250gb NVME ssd da det er alt for mange store spill nå for tiden. Ville dere erstattet windows-ssden med noe mye større siden NVME porten er den viktigste/raskeste, eller bare kjøpt en ekstra 2,5 ssd? Tar gjerne også i mot tips til hvilken NVME ssd som er bra QPR for tiden til gaming/generell bruk? Jeg ville nok kjøpt en 2TB M.2 NVME. Når det gjelder merker så f.eks Crucial, WD eller Samsung. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå