RamGuy Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 For vell bare sende hele skiten inn til PCUtstyr siden alt er kjøpt derfra da Lenke til kommentar
Solomon Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Skeptisk til Hiper... Kjenner flere som har hatt det... Alle har sagt bang.lol Lenke til kommentar
MMDE Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har hatt denne i et år... Aldri hatt noe problem. PC-en har stått på så og si 24/7. To ting kan jeg si negativt om denne PSU-en og det er at den er 135mm (kanskje for stort for noen) og en gang la jeg ikke merke til at strømledningen til en av viftene ikke sto i lenger etter at jeg hadde byttet/satt inn ny hard disk. Det vil si at kablene sitter godt i, men kanskje de kunne sittet bedre fast. Ellers bare posetive ting å si om den, som at den er stille og aldri merket at den har vært varm. Hvis det er noen som har erfaring med at akkurat denne PSU-en har tryna pc-en din, så hadde det vært fint om du kunne fortelle om det her? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Når det gjelder Hiper har jeg kun en ting å si: Det koster å drite seg ut! Kanskje de har rettet opp noe av feilene fra tidligere PSU`er, men et godt rykte og kundenes tilitt kommer ikke tilbake sånn over natta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå