sull Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei, jeg lurte på om dere hadde kjøpt en modulær eller vanlig strømforsyning hvis dere hadde kjøpt en i dag? Hva er pros og cons med dem? Tips til noen bra modulære? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 jeg kjøper kun modulære psuer. men så er jeg opptatt av at det er ryddig i kabinettene min. jeg hater kabelkaos. fordelene er jo at det blir mindre kabler og dermed bedre kjøling. om det er noen spessielle ulemper vet jeg ikke, tror ikke de er noe dårligere. corsais's HX serie er veldig bra, og de nyeste mistene skal være brukbare. jeg ser det er et par tre andre merker som også blir kjøpt en del, men jeg har ikke testa de selv, så jeg vil ikke uttale meg om de. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jupp. Har både og selv, men jeg foretrekker selv modulære. Det går mye halvsannheter rundt på nettet om at strømforsyninger som er modulære gir mye spenningstap og kan forårsake kortslutninger, men kilden som sprer ryktene har nok en agenda med det. (Nevner ikke navn, men noen vet nok hvem det er). Hadde dette vært et gjennomgående problem, hadde nok vi som har dem merket dette for lenge siden, likeså hadde ekspertene som gjør reviews av dem. Endret 4. desember 2008 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå