Crowly Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Patch 1.3 ble tilgjengelig via Steam 9/12-08 Er fortsatt i utforskningsfasen av dette spillet, er interessant så langt, men lurer litt på hvor lenge jeg kommer til å spille. Jeg må ha noe å jobbe frem i mot for å opprettholde interessen, men det har flere elementer å spille på, så jeg må nok bare komme litt inn i det, da det er første gang jeg tester ett slikt spill. Startet med Terran, og det er greit å følge hoved questet for å få en innføring i hvordan ting og tang fungerer, selv om jeg slet litt med å finne ut av hvor jeg skulle dra. Fant ut etter hvert at du følger den oransje/gull markeringen, så lenge tracking er på på oppdragene (noe den er som standard). Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hmm håper det kommer i posten snart. Bestilte 5/12 hos play.com... men postgangen i Norge er som alltid treg når noe skal gjennom tollen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Startet med Terran, og det er greit å følge hoved questet for å få en innføring i hvordan ting og tang fungerer, selv om jeg slet litt med å finne ut av hvor jeg skulle dra. Fant ut etter hvert at du følger den oransje/gull markeringen, så lenge tracking er på på oppdragene (noe den er som standard). Jeg gjorde det samme, og oppdaget tidlig at det er veldig, veldig viktig å følge med på all "nybegynner-informasjonen" som dukker opp på skjermen - spilte i en time med mye uspennende transit-tid fram og tilbake mellom Jump Gates, og tenkte at dette kan da umulig være særlig underholdende i lengden... Før jeg oppdaget at man kunne trykke på J for å akselerere tiden. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Før jeg oppdaget at man kunne trykke på J for å akselerere tiden. Den står standard som 600%, den kan økes helt til 1000%. SETA(?) hjelper betraktlig på reise tiden, heldigvis fant jeg ut av dette veldig raskt, i løpet av det første kvarteret tror jeg. Men jeg brukte tid på å finne ut av hvor jeg skulle dra, fant denne siden: http://eng.x3tc.ru/x3_tc_map/ som har ett kart over hele universet og en del annen informasjon. For de som ikke ønsker å finne ut av alt på egen hånd. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Dersom noen ønsker full oversikt over alle sektorene i spillet er det bare til å innstallere scriptet Add satellites to all sectors. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Da va spillet i posten fra play.com Tok ganske lang tid før det kom, men nå er det her. Er Eve online og Elite 2 fan så dette skal jeg kose meg med imellom andre spill. Da er instalering og patching i gang, Game on Lenke til kommentar
rasputin_g Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 X3 minner meg om verdensrommet generellt sett - pent å se på men for det meste stort, tomt og altfor tungvint å sette seg inn i til at jeg gidder å bruke fritiden min på det. Lenke til kommentar
Sp1ke Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Bare lurer, er det noen andre som har lagt merke til at om du følger etter eit skip gjennom ein gate, at det skipet er plutselig mykje lengre unna når du kommer gjennom, enn før? Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 krever spillet mye? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noen som kan anbefale mods? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Foreløpig er det ingen store modder til X3:TC, men det begynner å bli godt utvalg i små scripts og modder for små endringer i alle aspekter ved spillet. Snart kommer Transcend og den kan være verd å teste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg