abene Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Microsoft skal etter planen legge ut prøveversjon av Vista SP2 i morgen. Les mer Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Flott at Microsoft får alle sine pressemeldinger og kunngjøringer direkte på HW.no. Nå har vi hatt en flott føljetong om alle pre-beta releasene av den sk. "SP2", og nå kommer altså betaen. Hurra hurra. Dette er nesten som advent. Kanskje HW.no skal gidde å skrive litt om sakene, og ikke bare oversette ingresser fra nettblogger. Å fortelle leserne på HW.no at "hensikten med å legge ut denne betaversjonen er at testere skal gi tilbakemeldinger til Microsoft." er i beste fall overflødig og i verste fall en fornærmelse. Skjerpings! Lenke til kommentar
Osloboer Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Microsoft skal etter planen legge ut prøveversjon av Vista SP2 i morgen. Er det ventet reell ytelsesforbedring? Mindre ressursbruk? Bedre sikkerhet? SP2 er med andre ord nye programmer som du kanskje ikke vil ha og alt du ellers får via Windows Update. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 hmm. nå må jeg velge.. Prøve Vista med SP2, eller fortsette å bruke Pre-Beta av Windows 7 Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Microsoft skal etter planen legge ut prøveversjon av Vista SP2 i morgen. Er det ventet reell ytelsesforbedring? Mindre ressursbruk? Bedre sikkerhet? Mer info burde det vært her ja... hmm. nå må jeg velge.. Prøve Vista med SP2, eller fortsette å bruke Pre-Beta av Windows 7 Windows 7 burde vært Vista SP2. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 microsoft og beta? ellers takk... venter til full versjon Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei jeg heller ser ingen poeng for oss forbrukere å kjøre en beta. Da ber man om problemer da. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg hadde god nytte av sp1 betaen. Nå var forøvrig vista "ubrukelig" uten sp1, så saken blir kanskje en annen denne gangen. Lenke til kommentar
kaspertiltnes Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kan ikke si at vista var ubrukelig ute sp1, men perfekt var det ikke. Tror sp2 håper de dropper det meste av nye funksjoner i sp2 og fokuserer på ytelsen og bugfixes Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 SP2 til win 2003 har vel vært ute en stund??? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Mente vell SP2 til Server 2008 og ikke Server 2003? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Microsoft skal etter planen legge ut prøveversjon av Vista SP2 i morgen. Er det ventet reell ytelsesforbedring? Mindre ressursbruk? Bedre sikkerhet? Mer info burde det vært her ja... Hvis du blar litt i nyhetsarkivet så finner du egene artikler som forteller deg dette. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 hmm. nå må jeg velge.. Prøve Vista med SP2, eller fortsette å bruke Pre-Beta av Windows 7 Bruker Pre-Beta Windows 7 her også, for der fungerer DVB-T motak i MCE, noe det ikke gjør i Vista. Men det er vel heller ikke rettet på i SP2? Lenke til kommentar
G Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) sony123: Enig i at Windows 7 burde være en gratis oppgradering for Vista-brukere. Tror ikke så mange bytter over til Windows 7 fra Vista dersom det skulle koste penger. Da er det vel bedre å spare pengene til neste versjon etter 7. Windows 8 eller neste der igjen Windows 9, eller hva de måtte bli gitt av navn. En Windows XP bruker (eller tidligere Windows-bruker), vil jo måtte betale for en oppgradering til Vista eller Windows 7 uansett. Håper det kun er noen få som ikke har fått med seg hvor liten forskjellen fra Vista til Windows 7 egentlig er. Blir sittende på mine XP og min ene Vista lisens(er) enn så lenge jeg. Endret 3. desember 2008 av G Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nå tjener jo ikke Microsoft penger på brukere som "oppgraderer" operativsystemet sitt da, de tjener penger på OEM-lisenser som selges med bærbare og stasjonære maskiner, samt på bedrifter som kjøper dyre Server operativsystemer i fleng! Nå har Vista fått et litt ufortjent dårlig rykte som Microsoft forsøker å rette litt på, samtidig som de har en avtale med bedrifter om å levere et nytt operativsystem hvert tredje år er det vell? Tror de bryr seg fint lite om hvorvidt de som alt sitter på Vista oppgraderer eller ei, er jo ikke der pengene ligger uansett Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jippi da blir det endelig DX10 på meg ...eller ikke... Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hva skal denne betaen gjøre for oss, hvilke forbedringer inneholder den? Er det noe spesielt som vi burde bite oss merke i??? Skjerpings, dette er ITavisen journalistikk... La oss ta en random engelsk side, klippe ut ingressen og oversette den til norsk...!! Journalistikk er kjedelige greier gitt. Det hadde vært fantastisk hvis artiklene inneholdt annen informasjon enn den som står i tittelen når man skal klikke seg inn på artikkelen. De fleste som er skikkelig interesert har vel allerede lest om dette på engelske sider, men for de som bare har litt interesse så hadde det nok vært flott med mer innhold.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå