ATHLON XP Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Se tema. På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Sannsynligvis for at administrator har disablet det. Lenke til kommentar
ATHLON XP Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Hvordan kan jeg disable det da?Det er jeg i huset som styrer mest med pc`en så jeg kan gjøre hva jeg vil med pc`en.Det ble laget administrator greie når jeg installerte win2k(engelsk-versjon). Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hvordan kan jeg disable det da?Det er jeg i huset som styrer mest med pc`en så jeg kan gjøre hva jeg vil med pc`en.Det ble laget administrator greie når jeg installerte win2k(engelsk-versjon). Kanskje dama di har overtatt uten at du er klar over det ??? Lenke til kommentar
ATHLON XP Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Hehe,trur iikke at dama mi har overtatt nei,har dama ja,men hu har ikke vært hjæm hos mæ enda.Mamma og søstra mi er helt nOOb på slikt så. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Er ikke msconfig bare tilgjengelig i w95-98 og XP?? Jeg mente at w2k ikke hadde denne funksjonen. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Er ikke msconfig bare tilgjengelig i w95-98 og XP?? Jeg mente at w2k ikke hadde denne funksjonen. Vise ord. Msconfig funker hel fint, men du må først lase den ned fra winsows og legge den i windows mappen din. Google. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Er ikke msconfig bare tilgjengelig i w95-98 og XP?? Jeg mente at w2k ikke hadde denne funksjonen. tror nok det svaret er det beste hittil bertie Lenke til kommentar
goggi Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Heter ipconfig under win2k. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Er ikke msconfig bare tilgjengelig i w95-98 og XP?? Jeg mente at w2k ikke hadde denne funksjonen. Vise ord. Msconfig funker hel fint, men du må først lase den ned fra winsows og legge den i windows mappen din. Google. Da lærte jeg noe nytt idag og. Også på en søndag da gitt. :-? Lenke til kommentar
Micke Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Heter ipconfig under win2k. Tror du forveksler "msconfig" med "winipcfg". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå