Gå til innhold

Integrert LAN problemer (EPoX)..

cyberpet

Anbefalte innlegg

Har nettopp satt sammen ny PC og har omsider fått det meste til å funke, bortsett fra en liten sak:

Hovedkortet (EPoX 4PEA+) har integrert lan, men jeg får det ikke til å virke..

Det som skjedde var at det integrerte kortet installerte seg greit under Windowsinnstallasjonen og hadde ingen konflikter eller feilmeldinger. Men kortet virket allikevel helt "dødt". Ingen lamper som lyste og ingen annen reaksjon når jeg kobler til routeren min..

Jeg undersøkte selvsagt BIOS og fant at kortet var aktivert, innimellom statrtet også maskinen opp uten at kortet syntes å være der..

Etter litt prøving og feiling, er kortet plutselig helt borte.. Windows finner ikke kortet og innstillingene er rett og slett helt borte fra BIOS!

For meg virker det som en fysisk feil på hovedkortet, men jeg vil gjerne høre andres synspunkter.. Noen som har samme kortet??

En annen ting også

(På + versjonen av kortet som jeg har skulle det også følge med en ekstra brakett med 2 USB 2.0 porter, denne kan jeg ikke se jeg har fått.. det står både på komplett og Epox sine sider at dette skal følge med (finnes riktignok ikke på bildet over pakkeinnholdet) og gi 6 USB porter totalt...noen som har fått med dette??)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...