Gå til innhold

last ned Banjo-Kazooie Arcade nå

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig røft blir det sånn her..:

post-97403-1228560968_thumb.jpg

Kameraet fungerer greit nok, men til tider er det irriterende og i veien. Men da er det bare å ta kontroll over det selv. For å gå på Kazooie's bein, trykker du først inn den ene triggeren, så den andre, og holder en av dem (samma hvem) mens du beveger deg. Ganske elegant! :)

Edit: Gullfjær bruker du ved å holde inne en trigger, ta kamerastikka til høyre, og holde triggeren.

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Veldig røft blir det sånn her..:

post-97403-1228560968_thumb.jpg

Kameraet fungerer greit nok, men til tider er det irriterende og i veien. Men da er det bare å ta kontroll over det selv. For å gå på Kazooie's bein, trykker du først inn den ene triggeren, så den andre, og holder en av dem (samma hvem) mens du beveger deg. Ganske elegant! :)

Edit: Gullfjær bruker du ved å holde inne en trigger, ta kamerastikka til høyre, og holde triggeren.

Ok, virker som et velfungerende oppsett det der. Må nok rive i en hundrelapp på dette :p Elsker plattformspill!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

yessda, nå har jeg klart å komme meg til Click Clock Wood, og mangler 1 Jiggy av hele spillet. Men jaggu skal ikke den være bugga :ph34r: altså, jeg hjalp nabnut (ekornet) med å samle inn resten av nøttene etter at han hadde klart å spise opp sine egne, men jeg fikk ingen jiggy, og han så "i'll see you in spring". så jeg tenkte "den er knall" og fortsatte å spille videre. Men nå har jeg 9 stk og jeg finner ikke den siste jiggyen. Så måtte nesten sjekke det ut på nettet(noe jeg vanligvis ikke ville gjort) de forskjellige jiggyene. Og skjønte da fort at jeg mangla nabnut sin.

Dette er jo helt fantastisk når den jiggyen er den eneste jeg mangler :(

Endret av Andum
Lenke til kommentar

altså, det har seg slik at jeg gjorde dette, men fikk ikke noen jiggy. Det eneste jeg kan tenke meg som har bugga dette er at jeg først gav han 5 og så den siste for den fant jeg ikke med en gang. Jeg prøvde og gå inn og ut av Click Clock Wood men han er fortsatt inne i huset sitt slik han er etter at man har gitt han nøttene, men han skylder meg fortsatt en jiggy :thumbdown:

Lenke til kommentar

Noen andre som har klart de syv puslespillene? Hvis du ikke vil vite hva jeg snakker om, ikke les (dette gjelder en achievement på 20 GS)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I huset til Banjo og Kazooie, altså der du starter for første gang på Spiral Mountian, kan du starte et minigame som gir en achievement på 20 gamerscore.

For å starte må du stille deg på kanten av teppet foran peisen, trykke Y for å se hvor du vil, og se mot bildet av bottles som er over peisen (Bottles er det dyret med briller som lærer deg moves).

Gjør du dette riktig (pass på at du står rett plass) kommer du inn i et minigame som går ut på at du skal løse puslespill. Dette er ikke bare lett, men med litt trening er det utførbart. :)

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar

hadde ikke noe kjennskap til spillet, bortsett fra reklamer når den var på n64.. lastet ned demoen og overlot kontrollen til dama. hun elsket det og er helt hekta! hun ble utroli skuffa når demoen var over, så da var det bare å kjøpe og hun har hatt mange timer med gøy:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...