kewell79 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Går fint gjennom denne linken nå.....du finner ikke spillet offisielt på siden enda http://marketplace.xbox.com/nb-NO/games/me...00-000058410954 testet og playing Endret 2. desember 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
TWBug Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Er dette det samme spillet som utgitt til N64 i sin tid? Endret 3. desember 2008 av TWBug Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Skal kjøpe ms points i morra Lenke til kommentar
master_al Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Endelig, har kjøpt det nå via nettsiden deres. Blir artig å spille det når jeg kommer hjem fra skola Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er dette det samme spillet som utgitt til N64 i sin tid? Det er det samme spillet ja, med widescreen-støtte, leaderboards, achievements ovs. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Achievements også? o.0 Hva går de ut på? antall Jinjoer fanget osv? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Achievements også? o.0Hva går de ut på? antall Jinjoer fanget osv? Få maks noter og honeycombs, og masse som annet som kommer i løpet av man spiller De er ikke så vanskelig om man har spilt BK før. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Argh, decisions decisions.. Har jo allerede Banjo-Kazooie på N64en, som dog kun er på utlån, men igjen, man aner jo ikke om Arcade-spillene følger med til neste generasjons Xbox heller, så da blir det i utgangspunktet det samme problemet x.x Også skal jeg jo skaffe meg Psychonauts.. Lenke til kommentar
TWBug Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er dette det samme spillet som utgitt til N64 i sin tid? Det er det samme spillet ja, med widescreen-støtte, leaderboards, achievements ovs. Herlig! Skal lastes redd ned når jeg får tilbake xboxen! Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 1200 Poeng er jo litt mye, kan få kjøpt mange Rock Band sanger for det... "/ Vi får se, men jeg husker i alle fall at det var et genialt spill! (: Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Synes ikke 1200 MS points for et fullverdig spill er så mye egentlig. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Synes ikke 1200 MS points for et fullverdig spill er så mye egentlig. Nei syntes ikke jeg heller, Banjo Kazooie er et supert spill på alle områder. Vil si at det er et av Rare`s beste verk I tillegg til Golden Eye og Perfect Dark Skulle ønske vi fikk den ekte James Bond på Live Arcade sammen med gode gamle Johanna Dark. Er vel for mye å ønske det pågrunn av rettighets problemene Endret 3. desember 2008 av master_al Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Synes ikke 1200 MS points for et fullverdig spill er så mye egentlig. Nei, men nå er det jo et litt gammelt spill, og du får jo ingenting fysisk. Ikke en kassett eller cover. Men tror uansett det blir kjøpt hos meg. Selv om jeg har det på N64. Mye enklere å starte det fra 360en enn å koble opp 64en Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Drukner hver gang jeg skal befri Clanker Klarer aldri å treffe de boblene fra fisken heller, kameraet er jo helt fucka, skulle ha vært 1 person, ihvertfall under vann.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Pratice makes perfect;) Klarte spillet på første gjennomspilling, døde to ganger, brukte syv timer og tre kvarter og fikk samlet sammen alt som kunne samles. Dette er 8 gangen jeg spiller igjennom det, og kommer til å kjøre en speedrun om ikke lenge. Hvis noen er det minste interessert i plattformere, sjekk dette ut. Det er helt utrolig når du mestrer gameplayet og får fatt i timing etc. Absolutt verdt de 100,- det koster! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hmm... Hva skjer om du dør når du ahr 0 ekstraliv? Hadde 7 eller noe, men døde 7 ganger på clanker.. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hmm... Hva skjer om du dør når du ahr 0 ekstraliv? Hadde 7 eller noe, men døde 7 ganger på clanker.. Skjer ikke noe annet enn at den game over-sekvensen spilles (den samme som kommer som når man trykker quit). Ikke farlig å bruke opp alle livene nei. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Man ender opp der som man starter spillet når man har spilt seg igjennom Spiral Mountain. Rett innenfor kjeften til Grunty i Grunty's Lair, med andre ord. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hærlig spill Akkurat ferdig med "Quizen" nå, husker alt fra N64-dagene, så blåser gjennom spillet, men fy så artig! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Selv fikk dette til å dra frem n64'n min! fikk ikke banjo kazooie til å funke, men banjo tooie er ikke dumt det heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå