Kimelimm Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hei! Vet emnetittelen var ganske dårlig, men vet ikke hva det heter. Dere vet strømledningene våre har slike "runde" tapper som man stapper inn i kontaken ikke sant? Men hvis dere ser på denne filmen: på 3:25 ca, så er det jo ikke samme som vi har. Er det en overgang eller noe som finnes? Jeg har en slik overgang på den eksterne HDD min, men jeg har også hørt det er farlig å putte inn slike pga strømkretsen ellernoe? Jeg vil gjerne ha den mobilen, så da tenkte jeg at det er jo greit å få ladet den og. Er det noen som vet om noen løsninger? Vær så snill å svar. Glem at "mobilen er dårlig" eller noe. Takk. Kim. Endret 4. desember 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Telefonens lader må ha mulighet for å kjøre på både 110/115v og 220/230v for at du eventuelt skal kunne bruke slik overgang (uavhengig av type). Hvis ikke må du ha en mer avansert kontakt som øker/senker voltstyrken. Endret 2. desember 2008 av Star Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Ok, jeg skal sjekke Tusen takk! Mener du 110 OG 115 eller en av de? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 OK; En som hadde den sa dette: It comes with a 100V-240V 50/60Hz charger http://www.dealextreme.com/photogallery.dx/sku.13241~seQ.15 Vil det fungere her i Norge da eller? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Men jeg spurte om det var farlig å putte den i stikk kontakten ? Er det riktig hz og volt? Takk for linken The prophet, den trenger jeg iallefall. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Men jeg spurte om det var farlig å putte den i stikk kontakten ? Er det riktig hz og volt? Takk for linken The prophet, den trenger jeg iallefall. Ops..leste litt feil... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Jada, men det er greit, for den linken trengte jeg uansett Takk The Prophet Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jada, men det er greit, for den linken trengte jeg uansett Takk The Prophet Joda joda, værsegod Men desverre kan jeg ikke hjelpe deg med det andre... Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Ok de sa det ville fungere Takk alle sammen. Nytt spørsmål: TROR noen av dere at den vil fungere med Netcom ? Ja det ville vist fungere fint med netcom og Endret 3. desember 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå