anders! Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei! Har i det siste hatt store problemer med PCen min. Alt startet med at den frøs innimellom og at den måtte restartes, så fikk jeg noen bluscreens og nå booter ikke PCen opp i det hele tatt, kommer ikke inn i BIOS en gang. Eneste som kommer opp er den åpningskjermen hvor det står: Asus Maximus Formula, Republic of Gamers. Her henger PCen seg. Hvis jeg skrur av å starter på nytt kommer det som regel ingenting på skjermen. Den får ikke kontakt! Noen som vet hva som er galt? Trenger virkelig å få PCen på beina igjen. Takk anders! Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Slår maskinen seg HELT av (power off) eller blir den stående i "frys". Lenke til kommentar
anders! Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Den fryser. Slår seg ikke av. Noen forslag? Lenke til kommentar
rbr Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 høres kansje ut som en av rambrikkene er defekte. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 TAKK rbr! Fjernet et av settene med RAM og alt fungerte igjen! Disse går i retur til komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå