Lionel_Luthor Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Tråder der man har gjort narr av scientology har blitt holdt åpne til folk gikk lei dem. Jeg forstår ikke hvorfor Islam skal behandles med mer respekt. Det er bare enda en gjeng som tror de vet bedre enn alle andre. Nei, hold tråden åpen men la være å poste erotisk materiale som uansett ikke er lov å poste ellers. Så at en annen tråd ikke ble lukket så gjør det dette mer rett? De fleste velger sitt syn på livet ut i fra hva de selv syntes er mest sannsynelig, så egentlig tror vell alle at de vet bedre en andre? siden de har valgt og tro det de gjør.. LordArgh, alle mennesker har vell ett lite krav og bli respektert, for en religiøs person er troen endel av den personen. Så hvorfor må de finne seg i at troen deres skal bli gjort narr av.. Jeg syntes moderatorerene er rimelig flink til og holde retningslinjene til punkt og prikke, så jeg syntes det var litt rart at en tråd som denne, som jeg mener bryter normal folkeskikk, ikke ble lukket.. Men det er helt greit for meg at denne er åpen, som jeg sa tideligere, jeg bare tenkte litt høyt.. Det blir som ofteste rimelig stor oppstyr i andre sammenhenger vist Muhammed blir "vist" EDIT: hehehe måtte le litt av den siste der trevakt =) Endret 5. desember 2008 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er bra politisk korrekthets-politiet ikke er her Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 hvorfor skal den lukkes? vi har ytringsfrihet her, og jeg skal kjempe til døden før jeg lar en religion fra andre siden av verden bestemme hva JEG skal kunne tegne eller ikke. Da får de j*vla fanatikerne komme hit å skyte meg først. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 hvorfor skal den lukkes? vi har ytringsfrihet her, og jeg skal kjempe til døden før jeg lar en religion fra andre siden av verden bestemme hva JEG skal kunne tegne eller ikke. Da får de j*vla fanatikerne komme hit å skyte meg først. Som jeg prøvde og forklare, jeg hadde trodd at denne var på kanten til og bryte det som står i retningslinjene for diskusjon.no.. Derfor! Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 LordArgh, alle mennesker har vell ett lite krav og bli respektert, for en religiøs person er troen endel av den personen. Så hvorfor må de finne seg i at troen deres skal bli gjort narr av.. Etter min mening fortjener ikke religiøse mer respekt enn for eksempel en kapitalist, eller sosialist. De må derfor finne seg i å bli gjort narr av på lik linje med andre ideologier. Jeg blåser i om personene regner troen sin som en del av den de er. Hvis de ikke tåler kritikk kan de flytte til et eller annet teokrati og ignorere hva resten av verden driver med. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 LordArgh, alle mennesker har vell ett lite krav og bli respektert, for en religiøs person er troen endel av den personen. Så hvorfor må de finne seg i at troen deres skal bli gjort narr av.. Etter min mening fortjener ikke religiøse mer respekt enn for eksempel en kapitalist, eller sosialist. De må derfor finne seg i å bli gjort narr av på lik linje med andre ideologier. Jeg blåser i om personene regner troen sin som en del av den de er. Hvis de ikke tåler kritikk kan de flytte til et eller annet teokrati og ignorere hva resten av verden driver med. Det er ikke snakk om og tåle kritikk, deres tro blir latterliggjort! En kristen eller en muslim fortjener ikke mer respekt en det Karl Ivar Hagen gjør for sitt politiske syn.. Men det er hvordan en slik spøk blir mottatt, for en muslim er jo hele denne tråden en stor fornærmelse, så hvorfor skal noe(uansett hva) godtaes når det er en stor fornærmelse mot veldig mange personer i verden og i landet vårt.. Fordi det er morro eller at de burde skjønne at dette er bare en spøk, det er jo her kulturelle forskjeller blir problemet.. og som Zeitgeist egentlig sier i det siste innlegget, når de er kommet i vår "verden" burde dem kanskje tilpasse seg hvordan vi er.. Altså tåle det som den vanlige personen i gaten tar med ett smil, selv om det går på han sin bekostning! Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er ikke snakk om og tåle kritikk, deres tro blir latterliggjort! Jeg har vanskelig for å ha noen medlidenhet med folk som tror på det tullet som står i koranen/bibelen. Latterliggjøring av tro ser jeg ingenting galt i. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er ikke snakk om og tåle kritikk, deres tro blir latterliggjort! Jeg har vanskelig for å ha noen medlidenhet med folk som tror på det tullet som står i koranen/bibelen. Latterliggjøring av tro ser jeg ingenting galt i. Hvorfor har du vanskeligheter med det? Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er ikke snakk om og tåle kritikk, deres tro blir latterliggjort! Jeg har vanskelig for å ha noen medlidenhet med folk som tror på det tullet som står i koranen/bibelen. Latterliggjøring av tro ser jeg ingenting galt i. Hvorfor har du vanskeligheter med det? Fordi de tror på noe som til og med et barn kan skjønne at er feil. Det er latterlig. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er ikke snakk om og tåle kritikk, deres tro blir latterliggjort! Jeg har vanskelig for å ha noen medlidenhet med folk som tror på det tullet som står i koranen/bibelen. Latterliggjøring av tro ser jeg ingenting galt i. Hvorfor har du vanskeligheter med det? Fordi de tror på noe som til og med et barn kan skjønne at er feil. Det er latterlig. Og dermed har du vanskeligheter med og ha medlidenhet, for at de tror på noe "dumt".. Jaja greit nok.. er jo en grunn i det minste.. Men forsett og legg ut bilder folkens, var ikke meningen og ta livet av tråden Lenke til kommentar
O3K Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg synes det er greit hvis de holder seg til å brenne norske flagg. Da støtter de produksjon av norske flagg, bortsett fra når de maler sine egne norske flagg som er drit stygge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå