Gjest Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) hei. jeg bare lurte på hva som er med avblidninger av muhammad. om man tegner han er det en krenkelse av islam. men er det noe mer en bare en krenkelse? fordi hvis det er det så kan det ikke være noe værre en å bryte et av de ti bud. jeg synes ikke muslimer fortsatt kan holde på sånn nå i denne moderne verden. jeg synes vi skal få lov å tegne muhammad her på forumet, fordi kristendommen blir krenket hver enestge dag her, så hvorfor ikke krenke islam litt? Bildet i førsteposten er fjernet grunnet erigert kjønn, og ikke pga karrikatur, noe som bør sette presidens for tråden. Endret 4. desember 2008 av cyclo Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) mulig denne videoen kan virke oppklarende. Endret 2. desember 2008 av analkløe Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Navnet er vel Muhammed om jeg har fått med meg rett. Og ja,de sier at enhver avbildning av han er en krenkelse av Islam så ditt eksempel går også under det. Rettelse,ser ut som begge brukes av en eller annen grunn. Endret 2. desember 2008 av DanielL Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) lagt til i 1.post Endret 3. desember 2008 av Gjest Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kule tegninger, ganske fine også. Dere har skikkelig skills i paint! Måtte le av monobrynet og det rufsete skjegget til ditt bidrag, trevakt. La oss nå alle gjøre denne tråden til en tegnetråd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Men det jeg ikke skjønner... Hvordan i all verden skal en gatekarikaturtegner forholde seg til en person som heter Mohammed. Mohammed er jo et utrolig populært navn blant enkelte folkegrupper/religionen Islam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Dette forumet kommer til å brenne innen dagen er omme.... i alle fall havne i nyhetene. Skal tipse VG jeg Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Dette forumet kommer til å brenne innen dagen er omme.... i alle fall havne i nyhetene. Skal tipse VG jeg ? Lenke til kommentar
The_Kris Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Damene må virkelig digge Muhammed i senga! Lenke til kommentar
O3K Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå synes jeg denne tråden begynner å bli litt frekk mot muslimer. Har dere helt glemt alle de andre religionene? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Nå synes jeg denne tråden begynner å bli litt frekk mot muslimer.Har dere helt glemt alle de andre religionene? Dobbel-blasfemi! \O/ T |\ | _|_ | Endret 4. desember 2008 av Andre1983 Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Synes vi skal lage et bilde med Muhammad, Jesus og Buddah i hett erotisk sammhold. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Den egentlige grunnen til at avbildninger ikke er lov: Bonus: Endret 4. desember 2008 av Juℓenissen Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Hvorfor trevakt? Det er faktisk forskjell på den vestlige verden (som du kaller moderne) og den ikke vestlige verden (daah!) Dette vet du jo. Bare fordi vesten har kommet lengre når det gjelder å tolerere krenkelser, betyr det at vi skal krenke de som faktisk ikke har kommet der enda. Hjelper det da, blir muslimene etter hvert mer akseptable? Endret 4. desember 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvorfor trevakt?Det er faktisk forskjell på den vestlige verden (som du kaller moderne) og den ikke vestlige verden (daah!) Dette vet du jo. Bare fordi vesten har kommet lengre når det gjelder å tolerere krenkelser, betyr det at vi skal krenke de som faktisk ikke har kommet der enda. Hjelper det da, blir muslimene etter hvert mer akseptable? Spørsmålet er hvorfor de blir krenket av å tegne en eller annen Muhammad. Trenger ikke å være en bestemt person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå