TST Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 I god tradisjon teller vi ned til jul i form av daglige konkurranser. Les mer Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Haha, dette begynner å bli latterlig. Sendte ikke inn svar til 9800gx2 (hw.no luke 2) pga. at jeg hadde kortet fra før, og nå kommer gamer.no med tastaturet og musa mi Jaja, får vel vente til i morgen da. Og lykke til, til de andre Lenke til kommentar
Bata Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 G5 er jo langt bedre uansett Lenke til kommentar
realnils Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 G5 er jo langt bedre uansett Pølsevev.. Har G5 selv, ville mye heller hatt en mx518. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har akkurat samme mus og tastatur, men skal være med i konkurransen likavel . Lenke til kommentar
Jome Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det siste spørsmålet var svakt, det er nemlig 2 svar som er riktige. Det ene svaret er riktig når musen er "out of the box".. Men hvis man installerer SetPoint i Windows, er et av de andre svarene riktige. Satset på det jeg trodde man spør etter, men 2 av svarene er egentlige riktige. :!: Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg syntes nå både Logitech G9 og Microsoft SideWinder ligger bedre i hånden jeg da Men mitt Logitech G15 rev1 har sett sine bedre dager, så et nytt tastatur er på sin plass! Må si meg enig at det var et elendig valg av siste spørsmål? (kan dere redigere dette, eller spesifisere det litt nøyere?) Det er jo slettes ingen krav å installere Logitech SetPoint programvare til musa, det er jo ingen driver men ren programvare som legger opp fra at du skal kunne gjøre litt forskjellige mer avanserte innstillinger på musa, men det er jo slettes ingen nødvendighet og de fleste kompisene mine driter i hele SetPoint. Selv sitter jeg på Windows Server 2008 operativsystem hvor SetPoint aldri har fungert slikt som det skal så jeg har droppet hele greia? Ergo er et av svar alternativene riktig for meg i min situasjon, mens om jeg legger inn SetPoint så får jeg muligheten til å aktivere et antall som tilsvarer et annet alternativ? Utrolig misvisende spørsmål, som jeg egentlig ikke helt vet hva jeg skal svare på? Personlig mener jeg at det riktig svaret burde være det antallet som er "out-of-the-box" uavhengig av SetPoint programvaren, ettersom mange ikke kjører SetPoint, noen kan jo faktisk ikke kjører det heller? Utrolig dårlig og forvirrende spørsmål Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Gambler på at alternativet med litt ekstra programvare installert er det rette svaret, tvitvi. Hadde ikke blitt lei meg hvis jeg vant, sitter fremdeles med tastaturet jeg kjøpte i år 2000 og musen som jeg kjøpte i 2001 Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 man trenger vell bare å skrive inn fornavnet right? Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Det siste spørsmålet var svakt, det er nemlig 2 svar som er riktige. Det ene svaret er riktig når musen er "out of the box". :!: Beklager at dette ble utydelig. Kilden var Logitechs presseside, og der var ikke nevnt noe om programvare. Jeg har sjekket opp nærmere nå, og spesifisert hva vi spør etter. Satser på at de som visste svaret den ene eller andre veien, valgte å vente med å svare til vi kom med en oppklaring :-) man trenger vell bare å skrive inn fornavnet right? Vi ønsker at du skriver fullt navn. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Haha, dette begynner å bli latterlig.Sendte ikke inn svar til 9800gx2 (hw.no luke 2) pga. at jeg hadde kortet fra før- Hørt om SLI før...? Eller var det kanskje 9800gx2 som ikke støtta det? Edit: Jeg som roter. 9800gx2 støtter så klart SLI Endret 3. desember 2008 av JFM Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Stå opp tidlig+endre på wikipedia, enkel win Koselig med julekalender Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Synes egentlig denne var sykt lett. Kan være fordi at jeg har både G15 og MX518. Håper iallefall at alle andre svarer feil Endret 3. desember 2008 av JFM Lenke til kommentar
Bata Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 G5 er jo langt bedre uansett Pølsevev.. Har G5 selv, ville mye heller hatt en mx518. Stort sett samme mus, bare at MX518 er eldre? (og at g5 har mulighet for høyere oppløsning). Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Virker dette utstyret på Vista? Mener og ha lest at iallefall musen er XP only. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Virker dette utstyret på Vista? Mener og ha lest at iallefall musen er XP only. Fungerer fint i Vista hos meg . Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, de virker begge på både XP og Vista. Lenke til kommentar
DeathRaz0r Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvor blir vinnerne annonsert? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvor blir vinnerne annonsert? Her på Gamer hver søndag . Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Eller, som det står i sakene, hver mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg