ATHLON XP Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Er Barebone pc`ene like bra som en vanlig pc?er de verdt pengene?Vurderer litt å kjøpe en slik en. Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Det er så si det samme. Litt mindre ytelse i forhold til vanlig. Men hvis du ikke bryr deg om at det er bittelitt mindre så gjør det ikke noe. Har selv en Shuttle Xpc 2,4 Pentium . Er fornøyd. Synes pengene var vert det! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 En barebone-PC er perfekt til LAN - både av praktiske årsaker og at mange folk vil legge merke til denne pga den bryter totalt med den stereotype oppfatningen folk har generelt om PCer. De eneste gruppene jeg IKKE vil anbefale en barebone-PC til, er ekstreme overklokkere samt dem som trenger masse harddisker, optiske drev og PCI-tilleggskort i systemet sitt. Så JA, etter min mening er de ca. 3000-3500 kronene man betaler for en god barebone-PC uten tvil verdt det! Hilsen en stolt eier av en Shuttle SB51G - se moddingen min av den her. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Det er så si det samme. Litt mindre ytelse i forhold til vanlig.Men hvis du ikke bryr deg om at det er bittelitt mindre så gjør det ikke noe. Har selv en Shuttle Xpc 2,4 Pentium . Er fornøyd. Synes pengene var vert det! blir jo helt feil å si at det er mindre ytelse en vanlig? hva er vanlig? og det spørs jo hva du sammenligner med. Er jo en almminelig pc bare at det er tatt vekk unødig tomrom. Eneste forskjell er vel at du ikke får velge hovedkort sjøl... Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Det er jo ikke det da.. :-? Så klart kan man si i forhold til vanlig. Det er jo en vanlig (miditower) pc i tilsvarende prisklasse. Det er ikke en vanlig pc uten unødig tomrom. Alt som følger med er spesiallagd. (powersupply, hk).. Lenke til kommentar
ATHLON XP Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Har planer om å kjøpe meg Shuttle SN41G2,har jeg forståt riktig jvis jeg sier at jeg bare trenger cpu,minne,dvd-rom,harddisk og skjermkort?Men hva med kjøling til cpu`en da? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hei Shuttle pc'ene har innebygd HeatPipe kjøleløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå