Gjest Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 hei. det er veldig bra at dere har flere forskjellige skins her man kan velge. men jeg synes dere skal skrive opp på listen over ting å gjøre at det burde bli flere skins. hvis dere ikke vil, kna dere t.o.m spørre brukerne om de kna lage. fordi at skins har veldig mye å si på om man blir tiltrukket til tastaturet. flere farger og bakgrunner og evig masse forskjellige hadde vert kult. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det må vel isåfall være noe brukerne smører sammen, ja. Drift er vel en ganske opptatt, og tviler på at noe så "unødvendig" som nye skins vil bli prioritert. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hvor finner man disse skinsa? Fant ikke noe i kontrollpanelet... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Se heeelt nederst under siste post i tråden Er ett RSS-ikon og en drop-down-meny. Klikk på den Endret 3. desember 2008 av WhiteKnight Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jah skulle du ha sett. Lærer noe nytt hver dag gett. =) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Prøver du å si at du ikke har satt deg inn i forumet, Egilanso? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Trodde nå jeg satt så godt som jeg kunne, men tydeligvis ikke så godt som jeg trodde. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 jeg mente flere en dem. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Den var til This is David. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Vil gjerne ha et juleskin som dette, men ser ikke ut som det skjer noe Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Juleskin hadde faktisk vært noe. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, flere spesial design bør absolutt komme på banen. En skin konkurranse hadde også vært artig. Tror kanskje det finens, synes jeg har sett det et sted...!? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (Automatisk svar) Tråden flyttes til forumet for tekniske problemer og/eller ønsker. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 jeg synes vi skal mase mer Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Rent bortsett fra et juleskin så ser jeg ikke bohovet for flere. Lenke til kommentar
Capless Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er det så problematisk med flere skins--? er det ikke mange typer skins ute på dette verdensvevet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg