faaeri Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nå som vi har hatt både kamera og redigeringsprogram som premier, er det kanskje på tide med et verktøy å få bildene ut på papir. Les mer Lenke til kommentar
jic Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er det ikke samme spm som i går? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Blir jo nesten for lett å svare på same spørsmål eingang til Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Er helt sikkert bare en feil. Rette vedkommende har fått beskjed, så om dere ikke svarer før de korrekte spørsmålene dukker opp, ordner dette seg. EDIT: Jeg forsøker å rette feilen, men serveren er så overbelastet at jeg ikke kommer til systemet for å få gjort det. Dette kan ta litt tid. Endret 2. desember 2008 av Aetius Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Linken til skriveren går til kameraet fra i går... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg deltok ikke i går så jeg kjenner ikke til hva spørsmålene var da, men når jeg forsøker nå får jeg følgende respons "Konkurransen eksisterer ikke, eller er forutfor din tid..." Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Sånn, nå har jeg rettet spørsmålene og linken til skriveren. Lykke til! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hehehe, det var gårsdagens ja Endret 2. desember 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Hehe, kalenderen er ute 1min over midnatt. Men husk, man må vente til man står opp før man kan åpne luken(trykke på linken) Kanskje Aetius kan svare her: Vis man vinner, når og hvordan får man vite det? Endret 3. desember 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kanskje Aetius kan svare her: Vis man vinner, når og hvordan får man vite det? Det kommer litt an på (hvor travelt vi har det her, hvor oppegående serveren er, og så videre), men med ujevne mellomrom legger vi ut artikler med liste over vinnerne. Er Erik som styrer med dette, så nøyaktig hvordan han gjør det i år vet jeg ikke. Alle som vinner vil uansett også få mail med beskjed om at de har vunnet. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Alle som vinner vil uansett også få mail med beskjed om at de har vunnet. Tror det er noe galt med serveren deres asså, innboksen min er nemlig tom Når det skal sies, hvor mange er det som deltar i disse konkurransene, det er nemlig veldig flotte premier! (de er nemlig de fineste premiene i nettverket (hw,amobil,akam og gamer)) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 I de tre dagene vi hittil har avholdt julekalender i år, varierer antall deltagere fra ca 3000 til ca 5000. Hvor mange som svarer rett avhenger av hvor vanskelige spørsmålene er. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Å sinnsykt. Trodde ikke det var SÅ mange. Håper det kan trekke nye folk til akam, og dens søstersider, samt diskusjon.no Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Aetius. Er det 3-5000 for hele nettverket, eller bare akam? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Aetius. Er det 3-5000 for hele nettverket, eller bare akam? Kun Akam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg