Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hva går det av enkelte folk?

Vidalon

Anbefalte innlegg

Sluttet på jobb kl 22.45 på kiwi. Utenfor står det noen biler rett utenfor utgangen der de ansatte skal gå etter de har låst butikken. Flere personer står ved bilene. Jeg tenker ikke noe over det. "De venter sikkert på noen inne i butikken".

Så jeg drar for å kjøpe meg noe mat på en bensinstasjon. På vei hjem kjører jeg forbi kiwi der jeg jobber. Da er klokka rett over 23. Bilene og folka står fortsatt der og venter. Jeg vet at de to personene som er inne i butikken ikke har kjennskap til disse personene. Så jeg begynner litt spaning på disse folka. Etter ti minutter gidder jeg ikke mer. Folka står og titter inn gjennom vinduene og det virker helt klart for meg at de har tenkt til å finne på ett eller annet tullete. Jeg ringer sjefen som er igjen i butikken og forklarer hva som skjer utenfor og ber hun ringe securitas. De kommer ca fem minutter senere. Da begynner folka å tulle med bilene sine. Begynner å sette på nødlys og bilalarmer. Slik fortsetter det i ca ti minutter.

Nå begynner min tålmodighet å bli slutt. Det var like før jeg hentet noe kraftig verktøy bak i bilen og be de komme seg til helvete bort derifra.

Heldigvis kjører de fra stedet rett etterpå og alt ser ut til å gå bra.

Jeg sitter igjen med noen tanker etter dette. Hva i helvete er det folk driver med rett utenfor utgangen til personalet etter stengetid?! Og hvorfor i all verden oppfører de seg som drittunger med en gang securitas kommer? (begynner å sette på nødlys og bilalarmer osv..)

Noen folk må ha helt gjennomtrekk i hjernen sin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...