Gunder1 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Har en viewsonic p90f som jeg kjøpte i desember 02, den har et irreterende grønnskjær i noen av hjørnene? Og nå flimrer også skjermen ved alle hertsene på hvite bakgrunner,, har et POv42000xp kort med 43.25 drivere har også prøvd andre. Hva skjer? :o Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Tror det grønne kommer av noe som er magnetisk som står i nærheten av skjermen. Opplever det sjeldent en gang med TV*en her. Alt under 100Hz flimrer syns jeg. 120Hz er enda deiligere. :wink: Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 ehhh, prøvde den på 120hz da gikk det bort. Men det grønnskjeret er der uansett. Jeg fikk nemlig høytalerene 2 uker etter jeg fikk skjermen, en annen kompis hadde samme prob og fikk sendt en ny til seg akkurat lik (kansje liiiitt bedre). 1 down 1 to go... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 grønnskjær hadde jeg og.. er bare å fikse på no instillinger det.. tror det var på purity jeg fiksa det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå