isaac elric Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 om du kunne anbefale kun en bok til meg, eller til folk generelt, hvilken ville det være? samme hvilken sjanger, men foretrekker noe jeg får utbytte av. lærdom er alltids flott Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Den Eldre Edda. Kanskje for spesielt interesserte, men den jeg hadde valgt. Endret 3. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Serene Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Falketårnet, av Erik Fosnes Hansen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Douglas Adams - A Hitchhikers Guide To The Galaxy Fantastisk bok hvor du lærer meningen om livet. Endret 3. desember 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
trudel Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Appelsinpiken av Jostein Gaarder, eller Mannen som elsket Yngve av Tore Renberg (mye bedre enn filmen) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 De fire og han som gjør galt verre a henrik follestad. Det er en trilogi men. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Erlend Loe - Kurt koker hodet Den er utrolig lettlest og skrekkelig morsom. Endret 29. desember 2008 av Benor Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Lars Monsen - Nordkalloten Du får liksom bare lyst til og dra ut med en gang du har lest boka Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) To bøker: Den hemmelige historien av Donna Tartt - episk, krim, eksistensialisme. Fantastisk Moon Palace av Paul Auster - smårar, eksentrisk, overjordisk og sær. Fantastisk edit: Hvor gammel er du? Begge disse bøkene krever en smule. Endret 29. desember 2008 av Tumbleweed Lenke til kommentar
anna92 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Salme ved reisens slutt v Erik Fossnes Hansen Charlotte Isabel Hansen og Kompani Orheim av Tore Renberg Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Bananboken av Kristin Vollset, uten tvil Vi vokser fra umoden, til spiselig, til rotten og adskilt. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det første jeg tenker er noe jeg selv liker, deretter popper The Green Mile opp i hodet mitt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Bare én bok? Kan prøve... *tenke*... *tenke*.... *tenke*... Dragonlance Chronicles (Collector's Edition, Hardcover) http://www.amazon.co.uk/Dragonlance-Chroni...0158&sr=8-2 Er en stor fan av fantasy, men etter å ha prøvd alt fra Shannara til Ringenes Herre til Prince of Nothing har jeg lest mye dritt opp gjennom årene. Dragonlance derimot har alltid hatt en plass i hjertet mitt og er helt klart den serien som har betydd mest for meg. Har over 300 bøker totalt i biblioteket, og over 100 av dem er Dragonalance. Det sier jo sitt. Og se på den. Tøffere bok skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 vil du ha en bok som du kommer til å elske hele livet anbefaler jeg. 1964 - av ragnar hovland glimrende bok. Ikke spessielt tung heller Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Band of Brothers - Stephen E. Ambrose. Krig, om vennskap man danner mens man er i krig. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Henger meg på Fosnes Hansen-fansa her og anbefaler Beretninger om beskyttelse, selv om det er utrooolig utilfredsstillende at oppfølgeren enda ikke har kommet. Lenke til kommentar
cathped Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Bibelen!! Ingen over, ingen ved sida. Lenke til kommentar
Amily Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er enig i at det ikke er noen over eller ved siden av Bibelen, men om jeg skal anbefale én annen bok.. Vindens Skygge - Carlos Ruiz Zafón. Ubetalelig. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ham on Rye (Charles Bukowski) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Okei, jeg MÅ bare anbefale ei til: Boktyven av Markus Zusak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå