Gå til innhold

Bytte PC-komponenter hos naboen. Hvor mye skal jeg ta?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det skal inn noen flere komponenter, men jeg vet ikke hva alt er enda, da hun selv ikke er så PC-kyndig og ikke visste hva alt var. Men jeg skal jo i tilleg koble opp PC'n på nytt, sette opp 2 ekstra skjermer så hu får kjørt dual+ koble den til TV'n og lære henne litt. Vil nok bli litt mer tid. Men jeg har vel fått svar. Blir vel en symbolsk hundrelapp tenker jeg. Så har jeg råd til en aldri så liten(stor) kebab! :grin:

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Ta vanig timelønn. Hva tjener du i timen i din jobb? bruk det. Hvis du ikke har jobb så er det noelunde normalt å få rundt 120-150/timen for en typisk student-jobb. Det blir rimelig i mine øyne. Da får du 50-100kr for en sånn enkel jobb, og det er det helt sikkert verdt for en arbeidene voksen person å slippe å stresse med det selv.

EDIT: Dvs. egentlig så tar jo proffe folk 500+ kroner pr. påbegynnte time for slik arbeid, så du kan jo egentlgi ta betalt opp så høyt som det, men jeg anntar fra det du skriver at du ikke er ute etter å vite hvor mye du kan ta, men heller hva som er rimelig.

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...