Gå til innhold

Kan man kvele bilene i gt5?

chaos king

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sant det med nøkkelen, men er jo samtidig bare å sette en av knappene som nøkkel da... når de har jobbet med spillet i fem år syns jeg helt seriøst at en så liten funskjon burde vært en selvfølge :ermm:

For all del, det burde ikke være så veldig vanskelig å implementere. På en annen side så tviler jeg på at det hadde økt gameplayet noe særlig. Siden det er et racingspill, så er det skjelden man ser på en racingbane at noen dauer bilen. Derfor ville ikke det vært en stor funksjon jeg ville satt resurser på hvis jeg var utvikler. Tror det ville bare følts påtatt og gimmicky. Ville nok heller fokusert alle mine ressurser på fysikk og skademodell.

Lenke til kommentar

G25 og noen andre premium ratt har clutch og H-girboks ja. Live for speed og Simbin spillene har denne "kvele" funksjonen tror jeg. Det gir mer realisme.

Spesielt hvis man spunnet ut og skal ta bilen ut på banen igjen, er det lett å kvele den for uerfarne. Har selv gjort det ett par ganger.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Dette finnes i Test Drive Unlimited om du kjører med manuell giring + manuell clutch, så ja, dette burde da GT5, som skal være så ufattelig realistisk få med, en viktig og god detalj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...