chaos king Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 sitter å tenker på gt5 her, også lurte jeg på en ting. vil jeg, hvis jeg setter intstillingene til manuelt gir, kunnne kvele bilene med mitt g25 ratt? tenkte at det nesten burde være en selvfølge, men så ble jeg litt usikker igjen.. :S Lenke til kommentar
vicheous Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det går nok ikke nei! Det hadde vært en kul funksjon! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Siden det ikke er nøkkel i G25 rattet så ville det jo blitt litt kjipt med tanke på at man ikke kunne starte den igjen Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 sant det med nøkkelen, men er jo samtidig bare å sette en av knappene som nøkkel da... når de har jobbet med spillet i fem år syns jeg helt seriøst at en så liten funskjon burde vært en selvfølge Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 sant det med nøkkelen, men er jo samtidig bare å sette en av knappene som nøkkel da... når de har jobbet med spillet i fem år syns jeg helt seriøst at en så liten funskjon burde vært en selvfølge For all del, det burde ikke være så veldig vanskelig å implementere. På en annen side så tviler jeg på at det hadde økt gameplayet noe særlig. Siden det er et racingspill, så er det skjelden man ser på en racingbane at noen dauer bilen. Derfor ville ikke det vært en stor funksjon jeg ville satt resurser på hvis jeg var utvikler. Tror det ville bare følts påtatt og gimmicky. Ville nok heller fokusert alle mine ressurser på fysikk og skademodell. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ser ikke helt vitsen. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ser ikke vitsen nei. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kan jeg spørre hvorfor de skal ta seg bryet med å legge inn en slik funksjon? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det hadde jo blitt veldig merkelig, med tanke på at en slik funksjon ville påvirket de som kjørte med ratt mye mer enn de med kontroll. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 er det clutch pedal i det hele tatt? har aldri hatt interesse for å kjøre bilsimulering med ratt, tar dte i virkeligheten istedet Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) G25 og noen andre premium ratt har clutch og H-girboks ja. Live for speed og Simbin spillene har denne "kvele" funksjonen tror jeg. Det gir mer realisme. Spesielt hvis man spunnet ut og skal ta bilen ut på banen igjen, er det lett å kvele den for uerfarne. Har selv gjort det ett par ganger. Endret 4. desember 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Dette finnes i Test Drive Unlimited om du kjører med manuell giring + manuell clutch, så ja, dette burde da GT5, som skal være så ufattelig realistisk få med, en viktig og god detalj. Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 jeg syns funksjonen skulle implementeres, men hvorfor må det være sånn som noen her tror, at man MÅ ha det på? trenger jo ikke være verre en å hake av på en option i menyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå