coverkills Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg har en Acer bærbar pc med vista. Skulle reinstallere alt, og brukte da den alt+F10 funksjonen, slik at jeg får konfigurert Windows på nytt. Alt funket fint, helt til jeg kommer til der jeg faktisk skal begynne å konfigurere Windows på nytt.. Det virker som om bildet er helt fryst, jeg får ikke skrudd av maskinen, jeg får ikke trykket på noen taster, musa beveger ikke på seg.. Jeg er litt lost her, kan ikke så mye om det tekniske her, og trenger sårt hjelp!!! Er det noen som har peiling??? Mvh lost jente på 20 Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har en Acer bærbar pc med vista. Skulle reinstallere alt, og brukte da den alt+F10 funksjonen, slik at jeg får konfigurert Windows på nytt. Alt funket fint, helt til jeg kommer til der jeg faktisk skal begynne å konfigurere Windows på nytt.. Det virker som om bildet er helt fryst, jeg får ikke skrudd av maskinen, jeg får ikke trykket på noen taster, musa beveger ikke på seg.. Jeg er litt lost her, kan ikke så mye om det tekniske her, og trenger sårt hjelp!!! Er det noen som har peiling??? Mvh lost jente på 20 Hmm, jeg vet ikke, men når du installerer windows på nytt, blir bare windows slettet og reinstallert. Resten som var på PC`en røres ikke. Så, hva skal du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå