Rebel-Rider Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg satt bare tilfeldigvis å skulle skrive en mer uttdypende post i samfunnskategorien og oppdaget tilfeldigvis at alle annonyme bruker kom opp som "mhelgestad" når jeg går i full redigerinbgsmodus. Er det en morsom historie bak det eller er det bare en tilfeldig? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg regner med det er samme problemet som i denne tråden. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 "mhelgestad" dukket opp rett etter at Ueland visstnok hadde fikset det (post nr. 13 i tråden det linkes til), så det er nok hans verk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jepp, han synes nok det var finere enn estragon. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Noe som kan diskuteres. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (Automatisk svar) Tråden flyttes til forumet for tekniske problemer og/eller ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg