Makkafo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei Jeg har et foredrag om konflikten i Sir Lanka i morgen. noen som kan hjelpe meg? hadde vært helt konge! vet at jeg finner masse hvis jeg søker på google.. men uansett^^ plz? Lenke til kommentar
Makkafo Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Hei Jeg har et foredrag om konflikten i Sir Lanka i morgen. noen som kan hjelpe meg? hadde vært helt konge! vet at jeg finner masse hvis jeg søker på google.. men uansett^^ plz? Har det ikke før torsdag så det er fremdelses mulig å hjelpe meg, hvis noen vil? Endret 2. desember 2008 av Makkafo Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Først er det kanskje greit å kunne skrive og uttale navnet på landet riktig? http://no.wikipedia.org/wiki/Den_etniske_k...C3%A5_Sri_Lanka Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Tror nok ikke noen gidder å gjøre oppgaven for deg, dessverre. Ellers så er jo wikipedia alltid en sikker vinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå