Nemesis90 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei har en corsair tx750w som er veldig varm for tiden den har liten klaring fra skjermkortet til vifta, og den pcen er overklokket litt(kun gpu) specs: q6600, evga nforce 680i & 2x 8800 GTS 512mb Er det for lite med 750w når jeg skal overklokke? jeg mener selv det burde være nokk, hvertfall når det bare er skjermkortene som er klokket. Og jeg har et antec 900 med 5-6 2000rpm zalman vifter, så luftgjennomstrømning er det nokk av. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Mitt system er overklokket overalt og består av 9800GX2 65nm cpu @3,3 quad og bruker 512watt maks i en OCCT stresstest. Du kan jo kjøre testen du også og se om PSU duger noe den må gjøre om den ikke er ødelagt. Tipper systemet ditt drar 400 watt ved spilling maks. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dette kommer nok av at psu i praksis er avsugsvifte for endel av varmen skjermkorta lager. Så lenge maskinen er stabil ville jeg ikke brydd meg om det, psuet er kraftig nok i lange baner, og er spesifisert for å oppgi mye effekt selv ved høye temperaturer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå