glx-rider Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei! Skal til trysil rett etter nyttår, og under en samtale i klassen idag, så var det noen som var meget påståelige på at det nå var hjelmpåbud i snowboardparken i trysil, og i de fleste parker i Norge.. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Håpa jeg skulle slippe å svi av mer penger på snowboardutstyr denne sesongen... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Kan jeg aldri tenke meg. Sjelden jeg ser at flertallet har hjelm i bakken ihvertfall. Endret 3. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det er ikke påbudt, men anbefales å ha hjelm. For min del synes jeg at det er digg å bruke hjelm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Har ikke vært i Trysil på lenge, men ser noen steder at små barn får kjøre gratis dersom de har hjelm (positiv tvang). Kan ikke tenke meg at dette er påbudt for alle noen steder (OK, kanskje i Sverige, da). Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Enkelte bakker har hjelmpåbud, men hvis det ikke står noe på hjemmesiden, så kan du sikkert kjøre uten. Men det anbefales:) Lenke til kommentar
didlek Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 det er ikke hjelmpåbud i trysil, dette kan jeg bekrefte 100% Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Skader vel ikke å ha på seg hjelm, heller tvert imot Hjelm er bra å hå på når du tryner kraftig, det kan se kult ut og det er deilig å ha når det er 20 minus i bakken. Endret 8. desember 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vel, tilogmed i Vassfjellet utenfor Trondheim er det påbudt med hjelm i parken, men ettersom en her sier 100% sikkert at det ikke er det, stemmer det vel. Dog, hjelm er alltid lurt å ha, spesielt når du skal i parken. Forøvrig i bakken og, du vet aldri hva slags idioter som finner det for godt å presse seg inn foran deg etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå