lasse_hansen87 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei. Jeg sliter litt med tilkobling av spill kontroll nr.2. Jeg formaterte og slettet min ps3 her omdagen, pga var så sinnsykt mye drit på den. hehe. Idag installerte jeg de 5spilla jeg hadde rett etterhverandre (Håper ikke dette har noe å si? At jeg la inn alle 5 etterhverandre??) Men over til saken igjen, jeg bruker nå kontroll nr1, og har aldri brukt kontroll nr.2, men skal nå prøve å spille 2player... Når jeg slår på ps3 systemet med kontroll 1, og er i HOME menyen, kan jeg da tilkoble kontroll 2?? og vente til den er registrert, så bare koble den av igjen?? Eller bør jeg slå av ps3èn, og så sette inn kabelen? og slå den av føre jeg tar ut kabelen? Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ut i fra egen erfaring må jeg si at det ikke gjør noe om PS3'en står på ved til-/frakobling av USB-ledning. Har gjort det opptil flere ganger på div PS3'er uten at de har tatt skade av det. Tror heller ikke PS3'en din bryr seg så veldig mye om hvor mange spill du legger inn etter hverandre. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 okay, da prøver jeg det i morra, og koble til konroll nr.2 når jeg er i home menyen, det er bare første gangen nå jeg må koble den til, seinere nå så kan jeg bare skru på kontrollen så dukker den opp?? Det om å legge inn flere spill gikk greit, fikk lagt inn alle 5 spillene. hehe, deilig å ha helt tom ps3, uten noen som helst drit. hehe, bare spill.. OG ang det spørsmålet om jeg kunne legge inn flere spill samtidig, da mente jeg ang at ps3èn kanskje blir for varm, men det gikk greit =) hehe Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kontrolleren trenger, såvidt jeg vet, bare å registreres en gang. Etter det så kan du bare skru den på så fungerer den som den skal. Skal vel mer enn noen raske innstalleringer til for at PS3'en skal bli for varm. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 okay, ja det var jo sånn med kontroll nr1, kobla den til engang, og har ikke hatt den tilkoblet flere ganger. hehe. Det skal mere enn noen installeringer for at ps3èn skal bli varm ja, ja da vet jeg jo det.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå