Gå til innhold

"Hovedrunden" kun på nett!

Liddell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer aldri til å betale ekstra for å få tilgang på en 5-6 kamper i hver runde, attpåtil "ekslusivt" på nett. Jeg vil se kamper på TVen, ikke på soverommet, og uten å måtte dra 15 meter kabel gjennom tre rom.

Dessuten er jeg RBK-supporter, og regner vel med at NRK / TV2 vil forsyne seg godt av kampene til laget med størst supporterskare.

Så lenge TV2Sport fortsetter satsningen på håndball, spansk fotball, og diverse annet stæsj, går pengene mine i den retningen. Den kanalen har kostet 169,- i måneden dette året - det var inkl. full TL-dekning. Noen som tør vedde imot at prisen på de kampene som blir tilgjengelig på nett blir minst 99,- i måneden?

Er bra parodisk i mine øyne når man kommer opp i summer på 1 MILLIARD for noe som har så jævlig lav underholdningsverdi som Tippeligaen. Det er og blir en dårlig serie hvor det spilles dårlig fotball. Nesten så jeg håper at denne ordningen flopper såpass at NFF ser seg nødt til å gå tilbake til full TV-dekning fom. 2010.

Edit: Leser at Niels Røine, direktør i Norsk Toppfotball, mener at dette vil gi norsk fotball en "bedre økonomisk plattform", og at hele ideen i det hele tatt er krem. Tydeligvis er fotball-titting på nett "aktivt og engasjerende", mens å ha det på TVen i stua da altså må være "passivt og kjedelig". Syns ikke det har vært så kjedelig i stua her når vi er 4-5 samlet og RBK kjører på, men men. Samtidig er det avstemning på samme side hvor ~75% sier nei til fotball på nett.

Endret av stonebro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...