bungle89 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei! Jeg har en gryende mistanke om at kjølingen min minsker ytelsen min KRAFTIG. Jeg kjøpte nylig 2x geforce 9600 gt alpha dog edition for å kjøre i SLI. Jeg har i tillegg 3000ram og en 3800+ amd prosessor (2,4 Mhz) Men jeg kjører mellom 30-50 fps på WoW(Med reduserte grafikkinstillinger) .... Er dette et resultat av dårlig kjøling? Lenke til kommentar
Xcited Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 installert alle driverne? også chipset driverne? Lenke til kommentar
bungle89 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 installert alle driverne? også chipset driverne? Jepp, har formatert pcn også. Alle de nyeste driverne er på plass.. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 hvor varme er kortene da? Lenke til kommentar
bungle89 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 hvor varme er kortene da? Det har jeg ikke oversikt over. Programvaren jeg har instalert har ikke en tempraturfunkjson :/ Finner jeg det på nvidia.com? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå