mortania Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Må også se på hvor mange over hvor lang tid også. Hvis du finner ut at det er mer enn en i uken fra du debuterte opptil nå, synes jeg det er litt mye. Jeg har hatt 2.1 partnere pr år siden jeg debuterte, så sånn sett er det ikke noe høyt tall. Uansett er det vel lite å bry seg om. Spiller veldig lite for mange hvor mange du har hatt sex med opp i gjennom tidene, selv om de kanskje kan være litt sjalu. Det er jo tross alt ikke dine tidligere erobringer du har sex med, men med din nåværende partner, skal jo bare han/hun være glad for Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Helt til hun begynner å kjede seg og bytter ham ut (egentlig ikke helt seriøs, men mener faktisk at enkelte som er litt... villige har lett for å si til hvert eneste ukeslange forhold at de er den eneste for evig og alltid). Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Tja, avhengig av alder så synes jeg det begynner å bli mange når det overstiger 10 og man da har hatt mer enn 3 i året siden debut. 10 er ikke mange for ei på 30, men for ei på 16. Uansett er det ingen hindring om man liker jenta, men håper likevel jenter jeg har noe på gang med slutter å si sånt til meg. Det er ingenting jeg har noe med, og jeg ønsker ikke gå og tenke på at her har det vært mellom 70 og 80 mannetisser før Lenke til kommentar
mortania Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er jo forsåvidt din egen "feil" om du spør. Jeg har alltid vært redd for hvor mange kjæresten min har hatt, men det har aldri spilt noen rolle. Og derfor har jeg aldri spurt. Bare tilfeldigheter som har latt meg få vite det Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er jo forsåvidt din egen "feil" om du spør. Selvsagt, derfor jeg aldri spør Men veldig mange er så besatt av 100% ærlighet og vite alt om hverandre og blabla. La fortid være fortid sier nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg