PaperMario Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har Dell XPS M1530 og hadde tenkt å laste ned ny driver, men den gamle driver er fortsatt i mappen sin og jeg klarer ikke å avinnstalere den skikkelig. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Xcited Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 du trenger vel ikke å avinstallere den gamle driveren for å installere den nye vel..? Lenke til kommentar
PaperMario Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg lasta ned å kjørte den nye driveren men jeg vet ikke hvilken maskinen bruker helt. =/ Så ut som det var den gamle driveren som fremdeles brukes ifølge enhhetsbehanlingen... Lenke til kommentar
andybb Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Den siste driveren til M1530 kan lastes ned her i hvert fall. Link Trykk på "Installeringsinstruksjoner" for å se hvordan du installer den. Lenke til kommentar
PaperMario Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Den siste driveren til M1530 kan lastes ned her i hvert fall. Link Trykk på "Installeringsinstruksjoner" for å se hvordan du installer den. Lastet nettopp ned driver derfra, men vet ikke om det er den maskinen bruker når jeg fortsatt har den gamle innstalert. Er ikke så god på dette. =P Lenke til kommentar
andybb Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 For å sjekke om du har gjort det riktig kan du gå inn på NVIDIA Kontrollpanel -> Hjelp -> Systeminformasjon. Under forceware ser du hvilken driverversjon som er installert hos deg. Det skal stå 176.44 hvis du har gjort det riktig. Lenke til kommentar
PaperMario Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Ok, det stod 176.44 der. Takk. Var det noe sweet som kom med oppdateringen? =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå