uNF Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 topic says it all. har 40gb versjonen. vil jeg kunne kjøpe singstar uten mics og bruke mine gamle ps2 mics? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 er du USB ingang på PS3? for hvis det er så tror jeg det går Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er 99% sikker på at du kan det, ja. Jeg kan i hvertfall bruke ps2-mics på min 60 gb, så ser ingen grunn til at det ikke skal funke på 40, så lenge USB-porten er i orden Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har gjort det selv så ja det funker. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hvordan er det med disse nedlastningene på PSN da? Bestilte nettopp Singstar Vol. 3, og lurer på om de sangene som tidligere har komt ut på PS3 ligger på PSN? Vol. 3 er det første PS3 SingStar spillet jeg har kjøpt, og jeg bruker mikrofonene fra PS2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå