Juleniss1 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Lurer på hvor mange her som får mattekarakteren sin bedømt ut i fra innsatsvilje? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg fikk det engang i min tid, jobbet utrolig hardt og læreren syns jeg fortjente bedre. Fikk 5+ isteden for 4+ Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Lurer på hvor mange her som får mattekarakteren sin bedømt ut i fra innsatsvilje? Jeg fikk karakteren 2, i stedet for 1 etter å ha strøket på alle prøvene i 1MX - fordi læreren mente jeg kunne litt matte innerst inne. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg går på ungdomskolen, og har en lett femmer i gym. På fritiden trener jeg svømming 6 ganger i uka, er i en generelt veldig god form. Jeg kan få sekser i gym, men da må jeg ikke snakke noe når beskjeder blir gitt. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg fikk det engang i min tid, jobbet utrolig hardt og læreren syns jeg fortjente bedre.Fikk 5+ isteden for 4+ Jeg fikk karakteren 2, i stedet for 1 etter å ha strøket på alle prøvene i 1MX - fordi læreren mente jeg kunne litt matte innerst inne. Trynefaktor. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 på førstesiden må jeg så jeg bli drittent av hun nest nederst til høyre. Likestilling er bare tull spør du meg, vi er så forskjellige at å kreve det i alle sammenhenger vil gå uheldig ut over et av kjønna ofte. Hvorfor kan ikke samfunnet bare akseptere at vi er forskjellige og utfyller hverandres mangler? kjønnskvotering er det STIKK MOTSTATTE av likestilling spør du meg, da får en person jobben grunnet kjønn, ikke kun kvalifikasjoner... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 vel jeg syns dette var veldig urettferdig da jeg gikk på ungdomskolen da jeg ikke er en som trener veldig mye, og gikk i klasse med noen himla traktor lesper. bare og melde seg inn i et politisk parti som vil endre dette Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Selfølgelig, man an jo ikke gi karakteren i BARE innsats, ha hadde jeg fått elendig karakterer. Gjør ikke noe mer enn jeg trenger men får alikevel over 5 i snitt. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Greit at likestilling ikke er synonymt med likhet, men er det ikke vitenskapelig bevist at jenter er smartere enn gutter? Ja til mindre krav teoretisk for gutter enn jenter! Nei, det blir for dumt, samme med den enorme forskjellen mellom kravene som stilles til gutter kontra dem som stilles til jenter i kroppsøving. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg er for full likestilling. Jenter/kvinner krever likestilling på alt men ikke når det gjelder fysiske ting! ... eller førstegangstjeneste ... Og på toppen av dette lever de lenger enn oss ... Hei! Vi må ha mensen. Og føde! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg er for full likestilling. Jenter/kvinner krever likestilling på alt men ikke når det gjelder fysiske ting! ... eller førstegangstjeneste ... Og på toppen av dette lever de lenger enn oss ... Hei! Vi må ha mensen. Og føde! Og sminke dere! Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg er for full likestilling. Jenter/kvinner krever likestilling på alt men ikke når det gjelder fysiske ting! ... eller førstegangstjeneste ... Og på toppen av dette lever de lenger enn oss ... Hei! Vi er så heldige at vi får ha mensen. Og føde! Jeg rettet litt på den... Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Eirjep, beklager for denne noe usaklige påstanden, men jeg tror du har misforstått livet. Et fåtall jenter er glad for at de har mensen etter min mening, Lillium over meg som har gitt tegn på å være at det kvinnelige kjønn kan sikkert bekrefte dette. Når det er sagt, har faktisk kvinner mange fordeler som menn ikke har. Disse forskjellene ville jeg nevnt om dette var seksualitetsforumet, men på OT er slikt TABU, hihi. Når det gjelder gym synes jeg det er urettferdig at kravene er såpass mye større for gutter, men sånn generelt sett er jo faktisk gutter sterkere/mer utholden enn jenter, så helt urimelig er det da ikke. Redigering skyldes påført understreking for dramatisk effekt. Endret 5. desember 2008 av Genuine Genes Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg er for full likestilling. Jenter/kvinner krever likestilling på alt men ikke når det gjelder fysiske ting! ... eller førstegangstjeneste ... Og på toppen av dette lever de lenger enn oss ... Hei! Vi må ha mensen. Og føde! Dere MÅ ikke føde. Hadde glatt byttet kjønn om jeg fikk muligheten til det. Ikke operasjon, altså men "trylling" kan du vel si. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg er for full likestilling. Jenter/kvinner krever likestilling på alt men ikke når det gjelder fysiske ting! ... eller førstegangstjeneste ... Og på toppen av dette lever de lenger enn oss ... Hei! Vi må ha mensen. Og føde! Så, å føde er sikkert ikke værre en forstoppelse ... Oppskrytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Vi hadde likestilling i gymmen, helt til jeg kastet en stein hard volleyball i ansiktet på ei jente under kanonball. Fikk anmerkning og etter det ble slik at vi gutter måtte kaste med begge armene (noe ala innkast på fotball) Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 jeg synes det er greit at jenter får lettere krav når det kommer til styrke i gymmen, men jeg synes også at da burde gutter får lettere krav når det kommer til dans og turn. Sånn er det jo såklart ikke Lenke til kommentar
JensDD Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Lurer på hvor mange her som får mattekarakteren sin bedømt ut i fra innsatsvilje? Jeg blir! Kanskje litt kjipt å stryke i matte, men det er vel mer eller mindre rettferdig mtp. arbeidet jeg legger inn i det... Ellers så er jeg enig i at det er litt for stor forskjell, men en liten forskjell er retferdig. Lurer på hvor mange her som får mattekarakteren sin bedømt ut i fra innsatsvilje? Jeg blir! Kanskje litt kjipt å stryke i matte, men det er vel mer eller mindre rettferdig mtp. arbeidet jeg legger inn i det... Ellers så er jeg enig i at det er litt for stor forskjell, men en liten forskjell er retferdig. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Helo dar, hao cud i halp? Svarte så stygge de var da, ser jo faen med ut som aper hele gjengen :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå