OHE Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Har kjøpt ny hardisk, og skal overføre innholdet fra den gamle inkl xp pro. Har prøvd partition copy med både Norton Ghost, Partition magic 7 og Maxblast 3, men ikke noe funker. det nermeste jeg kom var med Ghost, da jeg bootet med den nye disken stoppet maskinen like før jeg skulle taste inn passordet på winxp (innlogging). Trenger hjelp!!! MVH OH Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 seageate har slik programvare for sine barracudaer, sjekk med harddisk-produsenten, de pleier å ha bra programvare. Lenke til kommentar
Beemer Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Prøv å få tak i ett prog som heter for Disk Copy om jeg ikke husker feil...Brurde fikse problemet ditt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Tror jeg vet hva feilen er, hadde akkurat samme problemet. Tipper du satte inn den nye disken som slave og partisjonerte fra XP? Det virker ikke. Bruk fdisk, stryk ut den partisjonen og lag en ny. Da skal du se at Ghost virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå