Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg pedofil?

Gjest Guest_Peder_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TS er i mine øyne ingen syk person, men han/hun bør absolutt ikke gjennomføre sin hebefili, da det fort kan få fatale konsekvenser. La det gå over TS, og for all del ikke fór fetisjismen.

Endret av datating
Fjernet quote og svar til slettet innlegg.
Lenke til kommentar

Spørsmålet er selvsagt hvorfor, gsilje.

Vi er kanskje vokst opp med denne forestillingen om at noe slikt ville vært motbydelig, men vi er på ingen måte vokst opp med den forestillingen at pen kropp ikke er pen om den bærer merkelapp under en viss alderskvote.

Jeg har preferanser som gjør at jenter/kvinner litt eldre enn meg ofte er de jeg anser som skikkelig pene. Jeg kjenner også én som er bare 16 år, og må være det peneste vesenet jeg vet om, og det er like mye et sjokk hver eneste gang tanken slår til. Poenget er at pent er pent, alderen er et annet emne. Nå har jeg vært heldig, og andre er kanskje ikke like heldig med sine preferanser.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest .....

Gsilje, det blir feil av deg å kalle han pedo, uansett hvor mye du måtte syns at det er ekkelt, skrike å hyle eller diskutere imot, så endre ikke det det fakta at han er bare hebefil, han er ikke pedofil, å der synes jeg, eller der ER stor stor forskjell på det, gidder ikke å forklare hele greia, men du er jo ikke interresert i det som er rett høres det ut som, så da er det lite vits å da gidde jeg heller ikke å skrive det, men sånn er det bare, rett skal være rett.

Lenke til kommentar
Gjest .....

Men du mener at man blir pedo hvis den personen har sex med den pene 14åringen?, jeg håper for din del at det ikke er det du faktisk mener.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-156616

Det er da vel ikke normalt å ha sexuelle tanker om 14 åringer når du er 30 selv!

Greit nok at du kan tenke at den og den er pen, men det er jo en stor forskjell å tenke at noen er pene som å fantasere om sex med dem!

Du er hebefil ja, ingen tvil om det , og du bør heller prøve å vende vekk dine tanker og prøve og tenne på jenter på din egen alder eller iallefall fra 18 og opp. Å gjennomføre noe med ei så ung jente er veldig alvorlig og ulovlig!

Isteden for å dyrke slike tanker bør du snarest begyunne å tenke i andre baner

Prøve å styre dine sexuelle taNKJER PÅ NOE ANNET

Lenke til kommentar
Gjest .....

Gladjenta

Det er faktisk mer normalt enn du skal ha det til, og på hvordan måte er det veldig alvorlig? bare pga av at det er ulovlig? vi er på ingen måte vokst opp med den forestillingen at pen kropp ikke er pen om den bærer merkelapp under en viss alderskvote, som cuadro sa litt lenger ned her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-156616

Gladjenta

Det er faktisk mer normalt enn du skal ha det til, og på hvordan måte er det veldig alvorlig? bare pga av at det er ulovlig? vi er på ingen måte vokst opp med den forestillingen at pen kropp ikke er pen om den bærer merkelapp under en viss alderskvote, som cuadro sa litt lenger ned her.

Da er du syk i hodet ditt om du bevisst fortsetter å tenke sexuellt når du VET jenta bare er 14 år!

Du velger selv om du skal fantasere om så unge jenter eller la være. Og han her har et problem er min mening iallefall!!

Selvsagt kan man se at en kropp ser pen ut, men å begynne å fantasere og da utelukkende om så unge folk er uhørt, spesielt om du vet at de er under den sexuelle lavalder.

Lenke til kommentar

Så du mener absolutt at fantasien er begrenset til det du ønsker, Gladjenta? Isåfall, bestemmer trådstarter selv over hva han ønsker? Jeg kan ikke utelukke at trådstarter er helt uskyldig i å ha følelser rettet mot yngre mennesker; det må da helt klart være mer konstruktivt å finne ut hvorfor for så å gjøre et holdningsskifte(om det er nødvendig), enn å gjemme seg bak påstander som: "Dette er sykt!"

Lenke til kommentar

Jeg velger å si meg (nesten) enig med Gladjenta. (Edit.)

TS kan ta seg en ronk og la det bli med fantasien. Så kan han skamme seg en del over å tenke tankene, men likevel få ut guffa si uten å bryte noen som helst lov. For det er tildels skammelig å til og med bare fantasere om sex med de som er under seksuell lavalder, spør du meg. Selv om omtrent alle her på denne kloden faktisk ikke kan for hva de tenner og ikke tenner på. Mange kan nok ha hatt en del ulovlige tankebaner gjennom sitt liv, uten at de lever det ut. Slike tanker som dette her er nok likevel kortvarige/forbigående.

Endret av RickyRon
Lenke til kommentar

Jeg velger å si meg enig med Gladjenta.

TS kan ta seg en ronk og la det bli med fantasien[..]

Du viser allerede i første setning at du og Gladjenta ser helt forskjellige ting: Gladjenta mener at det er opp til TS om han har denne fantasien, eller ikke. Mener du det samme, og kan du begrunne en slik påstand?

Lenke til kommentar

Da er du syk i hodet ditt om du bevisst fortsetter å tenke sexuellt når du VET jenta bare er 14 år!

Kanskje det er ulovligheten som tiltrekker. En del folk tiltrekkes av det forbudte. Men jeg heller ser det ikke som normalt. Jeg danner meg et bilde av sleipinger i 20-årene som farter rundt på stripa i rånebiler for å sjekke "smårips."

Du velger selv om du skal fantasere om så unge jenter eller la være.

Absolutt riktig. Det går an å styre tankene over på noen andre seksuelle fantasier, med mindre TS er så viljesvak at han utelukkende fantaserer om sex med mindreårige. Om sistnevnte er riktig, har TS et stort problem.

Og han her har et problem er min mening iallefall!!

Det kan man trygt si.

Selvsagt kan man se at en kropp ser pen ut, men å begynne å fantasere og da utelukkende om så unge folk er uhørt, spesielt om du vet at de er under den sexuelle lavalder.

Helt enig i denne òg.

Endret av RickyRon
Lenke til kommentar
Gjest Stan Marsh

Jeg var på bygdefest for en stund siden. Ble full, kom i kontakt med ei søt jente. Vi snakket og hygget oss, og etterhvert utviklet deg seg til å bli roting.

Jeg våknet neste dag med denne jenten i armkroken min i min egen seng, dro henne med hjem visst. Til mitt store sjokk, nevner hun nå at hun bare er 14 år!! Jeg er selv 24. Fikk sjokk! Hun sa dagen før at hun var 18, og man skulle ikke tro noe annet, da hun tydeligvis var veldig moden. Men uansett, er jeg nå hebefil forde? Hun kom inn på denne festen der det også var 18 års grense..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...