Joakimmo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei jeg skal begynne på VGS til neste år, jeg lurer på om hva som veier mest av IB, offentlig VGS eller privat VGS (akademiet ol.) Jeg har lyst til å ha en økonomi utdannelse og lurer på om hva høyskoler/universiteter veier mest av disse tre valgene. Hvis noen lurer så kommer jeg til å velge studiespesialisering i vanlig VGS og privat VGS. Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hva som veier mest? Det er vel strengt tatt ingen av de tre alternativene som "veier" spesielt mer enn andre. IB går du hvis du vil til utlandet, og mellom offentlig og privat er det hipp som happ. Men gå offentlig, forskjellene er marginale mellom offentlig og privat, derfor er det meningsløst å betale når du kan få noe minst like bra om ikke bedre gratis. Oh, høyskolene/universitetene kunne ikke bry seg mindre hvor du har tatt vgs. Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ved opptak til høyere utdanning i Norge er det kun konkurransepoeng som teller, har ingenting å si hvor du har dem fra. Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Ok, dette hjalp veldig , tusen takk! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Skal love deg at søknadsprosessen din blir langt enklere om du går offentlig. Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå